Ferrari je povratio formu kada mu je to najviše trebalo. Uz novi rekord staze, Vettel je osvojio pol poziciju, a društvo u prvom redu mu pravi timski kolega Raikkonen.

Ferrari je danas bio dominantan u borbi za startna mesta, a ovaj put mercedesovim vozačima nije pomgao čak ni čuveni mod motora za kvalifikacije koji donosi dosta konja više. Vettel je oborio rekord staze u Mađarskoj, a šta god su drugi pokušali, Nemac je imao spreman odgovor. Raikkonen na drugoj startnoj poziciji samo je potvrdio da je Ferrari na kratkoj i vijugavoj stazi Hungaroring suviše dobar za sve ostale. Drugi red zauzimaju Bottas i Hamilton, što teško da može biti dobra vest za Engleza. Osim što se mučio ceo vijend i pravio brojne i velike greške, Hamiltona je ponovo pobedio timski kolega Bottas, a uz to će startovati sa prljavog dela staze, koji u Mađarskoj često ima presudan značaj za dobar start. Tokom nezvaničnih treninga delovalo je da vozači Red Bulla mogu da se umešaju čak i u borbu za pol poziciju, pogotovo Ricciardo koji je bio najbrži na dva treninga, ali kvar na hidraulici u današnjem trećem nezvaničnom treningu, kao da je demoralisao Australijanaca, koj se na kraju morao zadovoljti tek šestim startnim mestom i to iza timskog kolege Verstappena.
Hungaroring ne zahteva mnogo snage od motora, pa se McLaren nadao da može do dobrog rezultata, što se donekle i ostvarilo. Alonso, koji slavi 36. rođendan i Vandoorne kreću iz četvrtog reda sa 7. i 8. pozicije, nakon što je šestoplasirani Hulkenberg kažnjen zbog promene menjača. Sa sutrašnje trke se povukao Felipe Massa zbog lošeg zdravstvenog stanja, čije mesto je zauzeo Paul Di Resta, nekadašnji vozač Force Indije, a danas komentator Sky Sporta, doduše i zvanično rezervni vozač Williamsa. Na opšte iznenađnje Di Resta je pokazao sav svoj talent, obzirom da je prvi put seo u bolid za 2017. prvi put vozio još od 2013. a u kvalifikacijama bio samo 7 desetinki sporiji od redovnog vozača Williamsa, Lancea Strolla, pa čak i bio bolji od Marcusa Ericssona u Sauberu. Ujedno, službeno je potvrđeno da će Sauber od naredne sezoe koristiti Ferrari pogonske grupe, međutim, istovreeno su se pojavile i vesti da bi Honda mogla ući u Toro Rosso, odnosno, na mala vrata čak i do Red Bulla, naravno ako bi McLaren odlučio da prekine saradnju sa japanskim proizvođačem.

1. Sebastian Vettel Ferrari 1:16.276
2. Kimi Raikkonen Ferrari 1:16.444 0.168
3. Valtteri Bottas Mercedes 1:16.530 0.254
4. Lewis Hamilton Mercedes 1:16.693 0.417
5. Max Verstappen Red Bull 1:16.797 0.521
6. Daniel Ricciardo Red Bull 1:16.818 0.542
7. Nico Hulkenberg Renault 1:17.468 1.1923
8. Fernando Alonso McLaren 1:17.549 1.273
9. Stoffel Vandoorne McLaren 1:17.894 1.618
10. Carlos Sainz Toro Rosso 1:18.311 2.636
11. Jolyon Palmer Renault 1:18.415
12. Esteban Ocon Force India 1:18.495
13. Daniil Kvyat Toro Rosso 1:18.538
14. Sergio Perez Force India 1:18.639
15. Romain Grosjean Haas 1:18.771
16. Kevin Magnussen Haas 1:19.095
17. Lance Stroll Williams 1:19.102
18. Pascal Wehrlein Sauber 1:19.839
19. Paul di Resta Williams 1:19.868
20. Marcus Ericsson Sauber 1:19.972

ads
  • Show Comments (0)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Land Rover uvodi novi benzinac u svoje modele

Land Rover će u modele Discovery Sport i Range Rover Evoque za 2018. godinu ...

Kia nagrađena za dizajn

Kia Motors je na najnovijem proglašenju dizajnerskih nagrada GOOD DESIGN za 2017. godinu dobila ...

Bottasu pol pozicija za poslednju trku sezone

Srebrne strele zauzimaju prvi startni red za završnu trku sezone Formule 1, ali ipak ...

Stigao je i Mercedes X-Klase

Krajem ove godine na tržište će stići Mercedes X-Klase, kojim će ova marka ući ...

Predstavljen Hyundai i30 Fastback

Nakon predstavljanja novog i30 u martu i i30 Tourer prošlog meseca, Hyundai je zvanično ...

Specijalna ponuda za SEAT Leon

U susret zimi i predstojećem sajmu automobila u Novom Sadu, Porsche SCG, uvoznik SEAT-a ...