Site icon

Novi retro Kawasaki: Z900RS

Kawasaki je otkrio svoj dugo očekivani model za ulazak u sve popularniju retro klasu motocikala, Z900RS.

Foto: Kawasaki

Z900RS je baziran na modelu Z900, a inspirisan modelom Z1 iz 1970-ih. Osim retro stajlinga, promene na Z900RS uključiju i redizajnirani ram, kao i softverske izmene u kontrolnoj jedinici agregata. Iz Kawasakija tvrde da agregat iz Z900RS ima više snage u niskim i srednjim obrtajima u poređenju sa Z900, ali to dolazi po cenu gubitka maksimalne snage, koja je  sa 125 KS pala na 111.

Foto: Kawasaki

Prvi stepen prenosa na Z900RS je sada kraći, što olakšava polazak iz mesta novim i manje iskusnim vozačima, a šesti je duži zbog smanjenja vibracija pri većim brzinama. Kako iz Kawasakija tvrde, čelični ram je “kompletno” redizajniran kako bi mogao da se smesti rezervoar u obliku kapi, ali takođe omogućava opušteniju i uspravniiju poziciju sedenja nego Z900. RS takođe dobija unapređenje u vidu radijalno postavljenih četvoroklipnih Monoblock napred postavljenih kočnica, a uz to, Z900RS će imati i kontrolu proklizavanja koja nije našla put do Z900, kao i dva moda vožnje.

Foto: Kawasaki

Kao i većina motocikala u ovoj kategoriji, i Z900RS je dobio mnogo stilskih detalja u retro stilu. Liveni točkovi imaju više paoka, brzinomer i obrtomer su analogni, a za potpun osećaj 70-ih su tu čak i rebra na glavi agregata. Kawasaki čak tvrdi da je novi 4 u 1 izduvni sistem dizajniran da omogući dublji zvuk na niskim obrtajima.
Kawasaki Z900RS će biti dostupan u braon/ narandžastoj, crnoj, i mat zelenoj boji.

Next: Vožnja motociklom prouzrokovala šumski požar