Site icon

Hyundai i30 i Kona predstavljeni u Srbiji

Hyundai Srbija predstavio je novinarima i kupcima dva noviteta, čija prodaja je upravo počela u Srbiji

Hyundai je što se prolećnih noviteta tiče akcenat stavio na i30 svoj novi hatchback u C segmentu, kao i potpunu novinu u ponudi ovog proizvođača, kompaktni SUV, model Kona.
Ova dva modela su upravo stigli u prodajne salone u Srbiji, pa je uvoznik za novinare i potencijalne kupce organizovao dobro posećen događaj u centru NAVAK, i pružio priliku za upoznavanje ova dva modela, ali i zanimljivi terensku vožnju popularnim SUV članovima Hyundai porodice, modelima Santa Fe i Tucson.
Hyindai i30 potpun je nov model, sa brojnim tehničkim unapređenjima u odnosu na prethodni, čime je ova južno korejska marka i dalje konkurentna modelima kao što su Ford Focus, Renault Megane i VW Golf. Na srpsko tržište ovaj savremeni hatchback stiže sa izborom tri agregata. Bazna verzija opremljenja je benzincem zapremine 1.4 litre sa 100 KS i manuelnim šstostepenim menjačem. Snažnija benzinska opcija je manje radne zapremine od 1.0 litara sa 120 KS, dok je ljubteljima dizela i onima koji prave velike godišnje kilometraže veraovatno najzanimljiviji 1.6 litarski CRDi sa 90 KS.

Nedavno ste na na našem portalu mogli da pročitate Dmotion Test Hyundai i30 upravo verzije sa 1.6 CRDi dizel agregatom, a vožnja na stazi centra NAVAK, samo je doprinela dobrim utiscima pre svega o voznoj dinamici, preciznosti upravljajna i efikasnim kočnicama, što je potvrda da je Hyundai ozbiljno radio na platformi ovog modela. Raspon cena za Hyundai i30 je od 13.690 evra do 17.790 evra.
Kona su korak sa trendovima
Hyundai Kona je model od kojeg ova marka mnogo očekuje. Pre svega, potpuno se uklapa u globalno popularni C SUV segment malih terenaca. Atraktivnog je u hrabrog dizajna karoserije, a kupcima će biti ponuđene i brojne mogućnosti individualne personalizacije, uključujući i kombinacije dva boje. Iako se ne radi o velikom vozilu, Kona je duga samo 4.16 metara, u enterijeru nudi i dosta prostora u visok stepen funkcionalnosti, pa njenu upotrebljivost ne umanjuje činjenica da pripada segentu „mekih“ gradskih terenaca.

Obzirom da uskoro dolazi na Dmotion Test, za ovu priliku još samo dodajemo da su prvi utisci, i to po veoma lošim vremenskim uslovima, Hyundai Kone dobri, a da se na tržištu Srbije za sada nudi sa dva motora i to benzinska. Slabija verzija je sa trocilindarskim 1.0 turbo benzincem od 120 KS, prednjim pogonom i šestostepenim manuelnim menjačem. Snažnija je 1.6 turbo verzija sa veoma obećavajućih 177 KS, pogonom na svim točkovima i sedmostepenim DCT menjačem sa dve spojnice. Dizel verzija se u prodaji očekuje tokom 2018. godine. Raspon cena za Konu je od 16.490 evra, do 25.790 evra.
Predviđeni za grad ali spremni za teren
Iako su dosta snega koji se gotovo preko noći istopio, pa i snažna kiša za vreme vožnji off road poligon centra NAVAK pretvorili u ozbiljno zahtevan teren, pokazalo se da popularni i globalno odlično prodavani SUV modeli Hyundai Santa Fe i Tucson sasvim dorasli terenskim izazovima čak i bez da su opremljeni terenskim pneumaticima. AWD sistem pogona na svim točkovima bez problema uspeva da barem za jedan točak nađe dovoljno gripa i bez problema savlada klasični twister, a kako smo se uverili, ni veliki bočni nagibi i to na ekstremno klizavoj podlozi nisu izazov za ove modele. A vredi skrenuti pažnju da će model Santa Fe uskoro sigurno imati odličnu ponudu obzirom da mu je u Ženevi upravo prikazan naslednik, pa skori salon automobila u Beogradu može biti zgodna prilika za dobru kupovinu, kako Santa Fa, tako i svih ostalih modela.

Next: HONDA HR-V po specijalnim cenama u Srbiji