Hondin popularni skuter PCX 125 dobio je potpuno novo izdanje i brojna tehnička unapređenja
Honda je svoj skuter PCX 125 predstavila 2010. i taj model je u tišini napravio velik uspeh. Samo u Evropi prodat je u preko 140.000 primeraka. Ne previše pretenciozan, ali ekonomičan i funkcionalan pokazao se kao izbor vozača koji se žele brzo provući kroz gradsku gužvu. Bio je prvi skuter u evropi sa stop start sistemom, i prvi skuter sa Euro 4 normom još od 2016. godine.
Nakon sedam godina Honda PCX 125 dobila je novo potpuno izdanje i to ne samo vizuelno. Honda PCX 125 ima novi cevasti ram sa dvostrukom kolevkom, novo zadnje oslanjanje, ABS i agregat sa više snage ali istom potrošnjom kao i do sada. Tačnije, agregat ima novi usisni i izduvni sistem, kao i uvodnik vazduha. Uz nove i povećane točkove ipak je postignuta ušteda u težini, a prostor ispod sedišta dobio je za jednu litru veću zapreminu.
Nova su prednja i zadnja LED svetla kao i digitalna instrument tabla sa ekranom u boji.
Iako agregat sada sa 13 KS pri 8.500 o/min ima za 0.5KS više snage, potrošnja nije povećana, pa se sa jednim punim rezervoarom od 8 litara može preći oko 400 kilometara. Po pitanju kočnica, Honda ostaje dosledna sebi pa je napred disk prečnika 220 mm sa dvoklipnim kočionim čeljustima i standardnim ABS-om, dok je pozadi doboš kočnica prečnika 130 mm. Ukupna masa PCX 125 je 130 kilograma.
Show Comments