Site icon

Sprema se novi logo za Volkswagen

Iako će biti predstavljen tek naredne godine, VW je objavio da priprema novi logo

Volkswagen Grupa će naredne godine predstaviti novi logo, koji je lagano osvežen 2012. Sa jedne strane, novi logo se priprema za novu eru u koju se ulazi električnim automobilima, a sa druge strane, novi logo treba do što više udalji kompaniju i njen imidž od “Dieselgate” skandala.

Logo VW koji je pre šest godina dobio nešto više trodimenzionalnosti zapravo nije ozbiljnije menjan još od vaskrsnuća kompanije nakon drugog svetskog rata. Kako je simbolično izjavio šef marketinga kompanije Jochen Sengpiehl, novi logo mora podjednako dobro funkcionisati na samim automobilma, ali i na ekranima pametnih telefona. Ujedno, Sengpiehl je dodao da marka nije u dobrom stanju ne samo zbog skandal sa izduvnim gasovima, nego i zbog toga što je izgubila na svojoj privlačnosti preteranom potrebom i insistiranjem da bude što više Nemačka.
Novi amblem mora se uklopiti i u jedno potpuno novu eru eksapanzije digitalizacije i socijalnih mreža kroz koje sledi proces ubeđivanja kupaca da je električni automobil prava stvar. Ne treba zaboraviti da će u novu generaciju električnih vozila VW uložiti čitavih 20 milijardi evra.
Ujedno, Sengpiehl, koji je jedno vreme proveo u konkurentskoj kompaniji Hyundai, kaže i da novi logo mora imati više kolorita i kupcima poslati poruku da ih uz VW čeka zabavan automobil.

Next: Više benzina u Formuli 1 od 2019.