Prošlo je četiri godine od najave do premijere velikog SUV-a iz BMW, koji će se proizvoditi u SAD
Od marta naredne godine, BMW će u salone svojih prodavaca poslati ne jedan, nego dva nova modela. Pri tom, biće, gotovo, sa dve strane ponude, osnovne i vrhunske. Jasno je o čemu se radi. Od marta naredne godine, u prodaju kreću naova Serija 3, ali i najveći ikada SUV iz BMW-a, X7.
X7 je velik, stvarno najveći ikada BMW. Međuosovinski razmak je 3.100 mm, a ukupna dužina 5.150 mm. Od početka je projektovan kao sedmosed, pa su mu zadnja vrata povećana kako bi se olakšao ulaz do zadnjih sedišta.
Za divno čudo, iako će kao i uvek biti onih kojima se sviđa, a i onih drugih, gril hladnjaka i celo “lice” X7 dobili su potpuno novi lik. “Bubrezi” su uglastiji, a uske LED svetlosne grupe donose “mrki” pogled X7.
Razumljivo je da reći luksuzan interijer nema previše svrhe, i da se podrazumeva da će u svoj najveći i najskuplji X model BMW ubaciti sve “naj”, pa i preko toga. Na primer, ono kojima ne treba sedam sedišta, moćiće da se opredele za “fotelje” u drugom redu, odnosno sedišta sa podešavanjima identičnim kao vozačevo i suvozačevo. Jedino, u tom slučaju X7 postaje šestosed.
Dva velika ekrana od 12.3” zaduženi su za instrumentaciju i infotejment, a oko menjača pojavili su se novi mehanički prekidači zaduženi za modove rada menjača i visinu vozila. Klimatizacija je standardno četvorozonska, a u opcijama je i petozonska, isto kao i trodelni panoramski stakleni krov.
Prema prvim najavama kupci u Amerci i Evropi meće moći da se opredele za potpuno identične motore. U SAD će stići X7 xDrive 50i sa velikim V8 twin-turbo 4.4 benzincem od 456 KS i 649 Nm, kao i X7 xDrive 40i sa rednim šetocilindrašem od 3 litre, sa 335KS i 447 Nm. Razlika od 120 KS se neće previše odražavati na ubrzanja velikog terenca – slabijoj verziji do 100 km/h potrebno je 5.8 a snažnijoj 5.2 sekunde.