U Detroitu je službeno završena saga o renesansi toyotine nekadašnje sportske ikone. Supra je i zvanično predstavljena
Šta sve nismo čuli i videli o novoj Toyoti Supri? Od toga da je razvijana u saradnji sa BMW-om, pa do informacija na tu temu, da je ta saradnja davno okončana. Od toga da je model spreman za proizvodnju do toga da je prvi čovek Toyote, Akio Toyoda, nakon test vožnje, inženjerima dao „ostav“ i vratio ih nazad za „crtaće table“. Šta god bila ili ne bila istina, pristizanje Toyote Supre počelo je da zvuči kao saga, ali je konačno dobila i srećan kraj, i juče je predstavljena u Detroitu.
Mali dvosed ima motor napred i pogon pozadi, a rasporedom mase 50:50, pa po ovoj osnovi obećava savršenu voznu dinamiku, a pogotovo uz serijski diferencijal sa elektronski kontrolisanim aktivnim zatvaračem i aktivnim amortizerima. Dimenzijama od 4.37m X 1.84m X 1.29m, Supra je duža, šira i niža od GT86, ali ima kraći međuosovinski razmak i širi trag točkova od pomenutog dvoseda.
Osnovni motor je redni turbo šestocilindraš od tri litre sa 340 KS, a jedina opcija menjača je osmostepeni ZF-ov automatik. Fabrika za ovu verziju najavljuje ubrzanje do 100 km/h za 4.3 sekunde, i maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Međutim, postoji mogućnost da verzije sa manjim motorima budu dostupne samo kupcima u Japanu. Cena bi, za šestocilindarsku verziju, trebala biti oko 64.000 evra, ali se potvrda cene tek očekuje i ovaj podatak treba uzeti sa dosta rezerve.