Site icon

Toyota spremila dve nove verzije modela Aygo za Ženevu

Nastupajući Salon automobila u Ženevi obeležiće dvostruka svetska premijera modela AYGO: X-cite i X-style

Foto: Toyota

Inženjeri i dizajneri japanske kompanije obnovili su vitalnost AYGO linije 2018. godine, istovremeno učinivši da pogonske jedinice postanu još efikasnije. Takođe, posvećenim radom usavršene su performanse i upravljanje, pa je AYGO postao zabavniji nego ikada za vožnju. Nove X-style i X-cite edicije predstavljaju najnovije verzije u okviru ponude AYGO modela. Osmišljene s idejom isticanja originalnosti i izdvajanja u neretko monotonom saobraćaju, obe verzije radoznale će poglede privlačiti interesantnim kombinacijama boja karoserije i unutrašnjosti.

Toyota AYGO X-style, foto: Toyota

Spoljašnost modela AYGO X-style u znaku je bele boje s električnim krovom jarko narandžaste boje, koji je izrađen od platna. Zahvaljujući dimenzijama krova od 785×730 mm narandžasta boja dominira kao atraktivan kontrast, primetan i na detaljima karoserije poput bočnih lajsni i retrovizora. Paket opreme obuhvata svetla za maglu, praktična zadnja stakla s efektom privatnosti i crne alu naplatke od 15 inča sa 10 paoka i centralnim poklopcem prepoznatljive narandžaste nijanse. U unutrašnjosti, AYGO X-style prezentuje tamne elemente sa Piano lakiranim efektom na centralnoj konzoli i instrument tabli, hromirane detalje na elegantnom menjaču i jedinstvene dekore bočnih ventilacionih otvora u Pure Orange tonovima.

Toyota AYGO X-style, foto: Toyota

Druga, ništa manje atraktivna X-cite verzija u znaku je dvobojne karoserije. Skladno kombinujući Pure Orange narandžastu boju i crni krov, dizajneri brenda Toyota kontrast vešto ističu crnim retrovizorima i detalja prednjeg spojlera u tonovima jarko narandžaste. Privlačna pojava zaokružena je praktičnim svetlima za maglu, zadnjim staklima s diskretnim tretmanom koji omogućava privatnost i sjajnim aluminijumskim naplacima dijagonale 15 inča, sa 10 krakova. Enterijer promoviše tamnije tonove i crne elemente centralne konzole i instrument table, hromirane detalje na ručici menjača i narandžaste okvire za okrugle ventilacione otvore. Verzija X-cite biće prepoznatljiva i po funkcionalnim patosnicama sa Pure Orange siluetom,kao i po udobnim sedištima sa Manhattan presvlakama.
Obe verzije Toyote AYGO pokreće agregat zapremine 998 kubnih centimetara, sa 3 cilindra i 12 ventila, DOHC konstrukcije i Dual VVT-i tehnologije varijabilnog otvaranja ventila. Ova jedinica raspolaže snagom od 53 kilovata, odnosno 72 KS pri 6000 obrtaja, uz 93 Nm obrtnog momenta na 4400 obrtaja. Ubrzanje 0-100 km/h iznosi 13,8 sekundi, dok je maksimalna brzina 160 km/h. Prodajni rezultati nisu izostali, pa je Toyota AYGO prethodne godine bila u samom vrhu A-segmenta, sa 7,4 procenta tržišnog udela, sa čak 91.700 primeraka koji su isporučeni kupcima širom sveta.

Next: Premijera za Škodu Vision iV u Ženevi