Alex Rins je drugog dana testova u Kataru dokazao da je Suzuki napravio konkurentan motocikl za 2019.
U prvih 10 najboljih vremena drugog dana testova u Kataru našli su se vozači svih šest proizvođača, što je odlična vest za sve ljubitelje MotoGP šapionata i neizvesnog trkanja. Najbrži sa prvog dana su samo zamenili mesta. Iako su Ducatijevi vežači većim delom dana držali najbolja vremena, na kraju dana, tabela sa vrememnima pokazala je da najbolje vreme pripada fabričkom vozaču Suzukija, Alexu Rinsu. Rins je na Suzukiju je još od prvih testova brz i konkurentan, pa se ovako dobra forma više ne može pripisati samo jednom brzom krugu. Suzuki kao tim u MotoGP sezonu ulazi drugačije organizovan, sa potpuno odvojenom firmom, a ponovo su se pojavile informacije da bi se mogao pojaviti i satelitski tim za 2020.
Maverick Vinales je isto tako brz još od početka predsezonskih testova. I drugog dana u Kataru postavio je drugo najbolje vreme, pa se fabrički tim Yamaha, barem prema za sada pokazanom, može nadati mnogo boljoj sezoni od prošle.
Iznenađenje drugog dana u Kataru je sigurno Fabio Quartararo, početnik u MotoGP-u, koji je na satelitskoj SRT Yamahi postigao treće najbolje vreme.
Ducatijevi vozači su i dalje brzi, i mnogi već upiru prst u crveni tim kao favorita za 2019. ali je brži od dvojice fabričkih vozača ponovo bio Danilo Petrucci sa četvrtim najboljim vremenom.
Aktuelni šampion, tim Honda, za sada nema čemu da se raduje, iako se pravda da staza Losail tradicionalno ne odgovovara motociklima ove marke. Marquez je uspeo da stigne do petog najboljeg vremena, i 57 izvezenih krugova, ali po njegovim, i izjavama Cala Crutchlowa, Honda je iza glavnih konkurenata. Sa druge strane, i nova zvezda tima, Jorge Lorenzo, se privikava na motocikl, i dan je završio tek sa 18. naboljim vremenom.
Vremena postignuta drugog dana MotoGP testova na stazi Losail
Poz. |
Br. |
Vozač |
Motocikl |
Vreme |
Zaostatak |
Krugova |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
42 |
Alex Rins |
Suzuki |
1’54.593 |
|
47 |
2 |
12 |
Maverick Vinales |
Yamaha |
1’54.650 |
0.057 |
52 |
3 |
20 |
Fabio Quartararo |
Yamaha |
1’54.908 |
0.315 |
54 |
4 |
9 |
Danilo Petrucci |
Ducati |
1’54.953 |
0.360 |
48 |
5 |
93 |
Marc Marquez |
Honda |
1’55.004 |
0.411 |
57 |
6 |
41 |
Aleix Espargaro |
Aprilia |
1’55.173 |
0.580 |
55 |
7 |
30 |
Takaaki Nakagami |
Honda |
1’55.175 |
0.582 |
47 |
8 |
4 |
Andrea Dovizioso |
Ducati |
1’55.205 |
0.612 |
53 |
9 |
35 |
Cal Crutchlow |
Honda |
1’55.247 |
0.654 |
35 |
10 |
44 |
Pol Espargaro |
KTM |
1’55.255 |
0.662 |
44 |
11 |
36 |
Joan Mir |
Suzuki |
1’55.280 |
0.687 |
48 |
12 |
43 |
Jack Miller |
Ducati |
1’55.380 |
0.787 |
42 |
13 |
21 |
Franco Morbidelli |
Yamaha |
1’55.556 |
0.963 |
52 |
14 |
53 |
Tito Rabat |
Ducati |
1’55.661 |
1.068 |
51 |
15 |
63 |
Francesco Bagnaia |
Ducati |
1’55.680 |
1.087 |
49 |
16 |
29 |
Andrea Iannone |
Aprilia |
1’55.698 |
1.105 |
38 |
17 |
5 |
Johann Zarco |
KTM |
1’55.716 |
1.123 |
60 |
18 |
99 |
Jorge Lorenzo |
Honda |
1’55.742 |
1.149 |
44 |
19 |
46 |
Valentino Rossi |
Yamaha |
1’55.795 |
1.202 |
51 |
20 |
17 |
Karel Abraham |
Ducati |
1’55.951 |
1.358 |
51 |
21 |
88 |
Miguel Oliveira |
KTM |
1’56.274 |
1.681 |
51 |
22 |
38 |
Bradley Smith |
Aprilia |
1’56.866 |
2.273 |
63 |
23 |
55 |
Hafizh Syahrin |
KTM |
1’56.983 |
2.390 |
42 |