Site icon

Da li Johanu Zarcu preti otkaz iz KTM-a?

CEO KTM-a Stefan Pierer ocenio je dosadašnje MotoGP rezultate Johana Zarca kao nedopustive

Foto: Gold & Goose/Red Bull Content Pool

Johan Zarco je na satelitskoj Tec3 Yamahi bio brilijantan, i nakon dve sezone, većina je smatrala i očekivala da će francuski Moto 2 šampion dobiti prilku u fabričkom timu. Tako se i dogodilo, Zarco je dobio fabrički ugovor sa KTM-om, ali stvari ne idu kako treba. Od prvog kruga koji je napravo na motociklu austrijske marke, Zarco se muči, a nakon prve četiri trke sezone, situacija nije ništa bolja. Jednostavno, Francuz je spor, uz to sporiji od timskog kolege Pola Espargara.

Foto: Gold & Goose/Red Bull Content Pool

Na svu njegovu muku, oglasio se Stefan Pierer, CEO KTM-a, koji je rekao: “Johanove performanse su jednostavno neprihvatljive. On ima probleme sa našim motociklom, ali oni su psihološke, a ne mehaničke prirode. Nedavno se razišao sa svojim dugogodišnjim menadžerom Laurentom Fellonom, koji ga je doveo tu gde jeste, a ljudi koji su sada oko njega samo komplikuju stvari više nego išta drugo. Johan mora da se pomiri sa činjenicom da više nije na Yamahi sa rednim motorom, nego na KTM-u koji ima V4 motor. Ja ću Johana gurati sve dok nam ne donese rezultate koje očekujemo”.

Foto: Gold & Goose/Red Bull Content Pool

Na žalost po Zarca, Pierer veruje da je RC 16 bolji motocikl nego što to rezultati govore, i dodaje da je razočaran Zarcom koji nije dorastao zadatku, ali i oduševljen Miguelom Oliveirom, koji vozi za Zarcov bivši tim Tec 3, koji od ove sezone ima fabričku podršku upravo od KTM-a. Ovo je jasna poruka Zarcu, da će ili početi da donosi rezultate, ili će dobiti otkaz u timu.

Foto: Gold & Goose/Red Bull Content Pool

Pierer je poprilično ljut na svoje trkačko odeljenje, obzirom da je trenutno KTM na poslednjem mestu u konkurenciji proizvođača, ne briljira ni u manjoj Moto 2 klasi. Za razliku od Zarca, na kojeg je očigledno jako ljut, u slučaju Moto 2 tima nije zadovoljan razvojem motocikla, dok za vozača Brada Bindera kaže da je najbolji u klasi, ali nema konkurentan motocikl. Prema šefu KTM-a, Binder bi već u LeMansu trebao dobiti konkurentniji motocikl od trenutnog.

Next: Mazda priprema nove šestocilindraše sa unutrašnjim sagorevanjem!