Site icon

Marquez prebrz za konkurenciju u Le Mansu

Marc Marquez ponovo pokazao svoju klasu u Moto GP-u, iako po svemu sudeći nije imao najbrži motocikl

Foto: Honda Racing

Nakon trke u Le Mansu, ostaje utisak da je Ducati bio najbrži motocikl, ali da je i u Moto GP-u ko se nalazi na motociklu. Staza poznata po velikom broju padova nije danas nije napravila izuzetak. Iako su sve tri klase vožene po suvom, padova je bilo na pretek, uključujući i bizaran kontakt Joana Mira i Karela Abrahama u krugu za zagrevanje, koji je obojicu koštao trke. Iako su obojica uspeli da se dočepaju rezervnih motora, Mir je završio poslednji 16. a Abraham isključen iz trke zbog prevremenog izlaska iz pit lanea.

Foto: Honda Racing

Nebo na Le Mansom se smilovalo prema vozačima, i staza je tokom celog trkačkog dana ostala suva. Međutim, suva staza ili ne, Marc Marquez je ponovo pokazao da je klasa za sebe. Evidentno, Honda danas nije bila najbrži motocikl, ali je španski šampion pokazao koliko u Moto GP-u znači vozač. Marquez je sjajno startovao, i iako su u početku pretili Jack Miller i Danilo Petrucci, koji je u jednom trenutku čak i prestigao Marqueza, pokazalo se da to nije dovoljno za pobediti aktuelnog šampona sveta. Doduše, jasno je bilo i da je Ducati bio najbrži motocikl na ovoj stazi, ali ne i njegovi vozači.

Foto: Ducati Racing

Taktički, najbolju trku je odvezao Andrea Dovzioso, koji je odlično startovao, ali, kao i pre dve nedelje, u prvu krivinu došao sa spoljnje strane i morao da prepusti nekoliko pozicija. Međutim, Doviju je brzina Ducatija pomogla da se mudrom vožnjom u drugoj polovini trke domogne druge pozicije, sačuva je do kraja u osvoji ogromnih 20 poena na stazi na kojoj prošle godine nije završio trku. Iako je Doviziosov timski kolega Danilo Petrucci napadao drugo mesto u završnici trke, morao je da se zadovolji trećim mestom, što je njegov prvi podijum za fabrički tim. A da li nije imao brzine, ili se prisetio da je Dovi ipak prvi vozač tima, neka je sasvim druga priča.

Foto: Yamaha Racing

Valentino Rossi nije uspeo bolje od pete pozicije, koja obzirom na slabe rezultate tokom slobodnih treninga i kvalifikacija, i nje tako loša, ali je po Yamahu svakako poraz što je Jack Miller, na satelitskom Pramac Ducatiju uspeo da se odbrani i zauzme četvrtu poziciju. Debakl je ponovo doživeo Vinales, kojeg je sa staze izbacio Francesco Bagnaia.

Foto Yamaha Racing

Solidniju predstavu pružili su vozači satelitskog SRT Yamaha tima Morbidelli i Quartararo, sedmom i osmom pozicijom, a da KTM zna šta radi, potvrdio je Pol Espargaro plasmanom na solidnu šestu poziciju.

Poz.

Poena

Br.

Vozač

Nacija

Tim

Motocikl

1

25

93

Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda

2

20

4

Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati

3

16

9

Danilo PETRUCCI ITA Ducati Team Ducati

4

13

43

Jack MILLER AUS Pramac Racing Ducati

5

11

46

Valentino ROSSI ITA Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha

6

10

44

Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM

7

9

21

Franco MORBIDELLI ITA Petronas Yamaha SRT Yamaha

8

8

20

Fabio QUARTARARO FRA Petronas Yamaha SRT Yamaha

9

7

35

Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda CASTROL Honda

10

6

42

Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki

11

5

99

Jorge LORENZO SPA Repsol Honda Team Honda

12

4

41

Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia

13

3

5

Johann ZARCO FRA Red Bull KTM Factory Racing KTM

14

2

55

Hafizh SYAHRIN MAL Red Bull KTM Tech 3 KTM

15

1

88

Miguel OLIVEIRA POR Red Bull KTM Tech 3 KTM

16

36

Joan MIR SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki

Nisu završili

30

Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda

29

Andrea IANNONE ITA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia

12

Maverick VIÑALES SPA Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha

63

Francesco BAGNAIA ITA Pramac Racing Ducati

53

Tito RABAT SPA Reale Avintia Racing Ducati

Isključen

17

Karel ABRAHAM CZE Reale Avintia Racing Ducati
Next: Nissan X-Trail – za asfalt i prašinu