Marc Marquez ponovo pokazao svoju klasu u Moto GP-u, iako po svemu sudeći nije imao najbrži motocikl
Nakon trke u Le Mansu, ostaje utisak da je Ducati bio najbrži motocikl, ali da je i u Moto GP-u ko se nalazi na motociklu. Staza poznata po velikom broju padova nije danas nije napravila izuzetak. Iako su sve tri klase vožene po suvom, padova je bilo na pretek, uključujući i bizaran kontakt Joana Mira i Karela Abrahama u krugu za zagrevanje, koji je obojicu koštao trke. Iako su obojica uspeli da se dočepaju rezervnih motora, Mir je završio poslednji 16. a Abraham isključen iz trke zbog prevremenog izlaska iz pit lanea.
Nebo na Le Mansom se smilovalo prema vozačima, i staza je tokom celog trkačkog dana ostala suva. Međutim, suva staza ili ne, Marc Marquez je ponovo pokazao da je klasa za sebe. Evidentno, Honda danas nije bila najbrži motocikl, ali je španski šampion pokazao koliko u Moto GP-u znači vozač. Marquez je sjajno startovao, i iako su u početku pretili Jack Miller i Danilo Petrucci, koji je u jednom trenutku čak i prestigao Marqueza, pokazalo se da to nije dovoljno za pobediti aktuelnog šampona sveta. Doduše, jasno je bilo i da je Ducati bio najbrži motocikl na ovoj stazi, ali ne i njegovi vozači.
Taktički, najbolju trku je odvezao Andrea Dovzioso, koji je odlično startovao, ali, kao i pre dve nedelje, u prvu krivinu došao sa spoljnje strane i morao da prepusti nekoliko pozicija. Međutim, Doviju je brzina Ducatija pomogla da se mudrom vožnjom u drugoj polovini trke domogne druge pozicije, sačuva je do kraja u osvoji ogromnih 20 poena na stazi na kojoj prošle godine nije završio trku. Iako je Doviziosov timski kolega Danilo Petrucci napadao drugo mesto u završnici trke, morao je da se zadovolji trećim mestom, što je njegov prvi podijum za fabrički tim. A da li nije imao brzine, ili se prisetio da je Dovi ipak prvi vozač tima, neka je sasvim druga priča.
Valentino Rossi nije uspeo bolje od pete pozicije, koja obzirom na slabe rezultate tokom slobodnih treninga i kvalifikacija, i nje tako loša, ali je po Yamahu svakako poraz što je Jack Miller, na satelitskom Pramac Ducatiju uspeo da se odbrani i zauzme četvrtu poziciju. Debakl je ponovo doživeo Vinales, kojeg je sa staze izbacio Francesco Bagnaia.
Solidniju predstavu pružili su vozači satelitskog SRT Yamaha tima Morbidelli i Quartararo, sedmom i osmom pozicijom, a da KTM zna šta radi, potvrdio je Pol Espargaro plasmanom na solidnu šestu poziciju.
Poz. |
Poena |
Br. |
Vozač |
Nacija |
Tim |
Motocikl |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
25 |
93 |
Marc MARQUEZ | SPA | Repsol Honda Team | Honda | |
2 |
20 |
4 |
Andrea DOVIZIOSO | ITA | Ducati Team | Ducati | |
3 |
16 |
9 |
Danilo PETRUCCI | ITA | Ducati Team | Ducati | |
4 |
13 |
43 |
Jack MILLER | AUS | Pramac Racing | Ducati | |
5 |
11 |
46 |
Valentino ROSSI | ITA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | |
6 |
10 |
44 |
Pol ESPARGARO | SPA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | |
7 |
9 |
21 |
Franco MORBIDELLI | ITA | Petronas Yamaha SRT | Yamaha | |
8 |
8 |
20 |
Fabio QUARTARARO | FRA | Petronas Yamaha SRT | Yamaha | |
9 |
7 |
35 |
Cal CRUTCHLOW | GBR | LCR Honda CASTROL | Honda | |
10 |
6 |
42 |
Alex RINS | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | |
11 |
5 |
99 |
Jorge LORENZO | SPA | Repsol Honda Team | Honda | |
12 |
4 |
41 |
Aleix ESPARGARO | SPA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | |
13 |
3 |
5 |
Johann ZARCO | FRA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | |
14 |
2 |
55 |
Hafizh SYAHRIN | MAL | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | |
15 |
1 |
88 |
Miguel OLIVEIRA | POR | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | |
16 |
36 |
Joan MIR | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | ||
Nisu završili |
|||||||
30 |
Takaaki NAKAGAMI | JPN | LCR Honda IDEMITSU | Honda | |||
29 |
Andrea IANNONE | ITA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | |||
12 |
Maverick VIÑALES | SPA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | |||
63 |
Francesco BAGNAIA | ITA | Pramac Racing | Ducati | |||
53 |
Tito RABAT | SPA | Reale Avintia Racing | Ducati | |||
Isključen |
|||||||
17 |
Karel ABRAHAM | CZE | Reale Avintia Racing | Ducati |