Retro nije slogan unutar Citroena, a iako je uvek dobra stvar studirati prošlost, francuski proizvođač ne planira da je ponovi
Retro nije slogan unutar Citroena, a iako je uvek dobra stvar studirati prošlost, francuski proizvođač ne planira da je ponovi. Čak iako je ta prošlost kompaniji donela ogroman uspeh. Pričamo o Citroenu 2CV, diskutabilno francuskom ekvivalentu Volkswagenovoj Bubi, ili Fordovom Modelu T. Top Gear je nedavno preneo da CEO francuskog brenda, Linda Jackson, nema želju da reinkarnira model 2CV na moderan način. Po njoj, prošlost je upravo to: prošlost. Iako Citroen evoluira svoje dizajne na osnovu onih iz prošlosti, Jackson je rekla da kompanija ne bi trebalo da “proizvodi retro”.
Uz to je dodala da je 2CV bio pogodan za svoje vreme (1948-1990), ali da je danas vrlo bitno napraviti automobil koji ispunjava očekivanja i zahteve kupaca. 2CV se smatra zaslužnim za motorizaciju ruralne Francuske sredinom 1950-ih. Karakterisali su ga vazduhom hlađeni motor od 9 KS, oslanjanje sa izuzetno dugim hodovima, i mala potrošnja benzina. 2CV je naveo mnoge stanovnike Francuske da zamene svoje konje. Jackson je posebno naglasila da Citroen veruje da kupci žele “novine”, i da ne prave galamu o vraćanju u prošlost što se tiče dizajna.