Site icon

Lamborghini ostaje ekskluzivan brend uprkos povećanoj prodaji

Foto: Lamborghini

Lamborghini je u prvih šest meseci ove godine ukupno prodao 4.553 automobila, što je 69% više nego u istom periodu prošle godine

Foto: Lamborghini

Sa 2.693 isporučenih Urusa, 1.211 Huracana, i 649 Aventadora, Lamborghini je od januara do juna ove godine prodao 4,553 automobila, odnosno 69% više nego u istom periodu prošle godine. Ove brojke daju samouverenost šefu italijanskog brenda, Stefanu Domenicaliu, da će njegova firma isporučiti preko 8.000 automobila do kraja ove godine. To ne samo da bi bilo lep napredak u poređenju sa 5.750 isporučenih jedinica prošle godine, nego bi značilo i rekordan broj prodatih vozila od kada postoji Lamborghini.

Foto: Lamborghini

Povećanje prodaje se velikim delom može zahvaliti Urus SUV-u, ali u isto vreme može napraviti problem luksuznim proizvođačima kao što je Lamborghini. Domenicali veruje da nekontrolisani nastavak povećanja proizvodnje može imati negativan uticaj na ekskluzivnost brenda obzirom da bi sve više Lamborghinija na putevima moglo da umanji egzotični status brenda. CEO Lamborghinija je iz ovog razloga rekao da će godišnja proizvodnja biti ograničena, makar to značilo gubljenje kupaca.

Foto: Lamborghini

Na otvaranju postrojenja za farbanje u Bolonji, Domenicali je objasnio da je povećanje godišnje proizvodnje na 10.000 jedinica moguće, ali tek nakon dodavanja četvrtog modela. Dodatno, uprkos činjenici da će aktuelna tri modela biti elektrifikovana u bliskoj budućnosti zbog sve strožih regulativa emisija, šef Lamborghinija je rekao da neće biti električnog super automobila, iz razloga što vlasnici italijanske marke uživaju u zvucima V8, V10 i V12 motora.

Next: Nova Mazda3 osvojila Red Dot “Best of the Best” nagradu