Rimac Concept One je bio pošteđen tužne sudbine, ali njegov naslednik mora težim putem do homologacija
Rimac C_Two ima i lakši i teži deo puta do kupaca. Concept One utabao mu je put po mnogo osnova, od toga da je bio prvi koji je rađao brend Rimac, preko izdržavanja skeptičnih komentara, pa sve do priznanja najbržih električnog hiperautomobila na svetu. C_Two rađa se i uz činjenicu da više niko ne sumnja da u Svetoj nedelji u blizini Zagreba postoji, po mnogim kriterijumima nekonvencionalan, pogon u kojem preko 400 ljudi razmišlja i radi “van kutije”, odnosno, svakom izazovu pristupa “malo” drugačije.
Sa druge strane, Rimac C_Two ide u serijsku proizvodnju, prema planu biće ih napravljeno 500 komada, a da bi, kao takav, mogao u prodaju, za razliku od Concept One, mora ispuniti sve bezbednosne zahteve koje zakon tržišta traže. To znači da C_Two osim na papiru i u simulacijama i u praksi mora dokazati da je u stanju da svoje putnike sačuva u slučaju udesa. Trenutno, ovaj “hiper dvosed” sa 1 MW snage, i ubrzanjem do 100 km/h za manje od dve sekunde, a čija cena će na tržištu biti oko milion evra, prolazi kroz kreš testove kako bi sebi obezbedio pravo da se nađe u prodaji i u svakodnevnom saobraćaju. Ljubitelje automobila sigurno “duša boli” kada vide kako se nemilosrdno uništavaju dragoceni automobili i njegovi delovi, ali što se mora, mora se…
Show Comments