Site icon

Delta Automoto prodajni salon i servis su otvoreni za klijente

Kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa za sve potrebe svojih klijenata

U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa kako bi i dalje bila na raspolaganju za sve potrebe svojih klijenata.
Takođe, obezbeđene su sve mere predostrožnosti koje se odnose na važnost zdravlja i sigurnosti klijenata, zaposlenih i partnera.

•             Svi zaposleni poštuju „društvenu distancu“ držeći se na udaljenosti od 2 metra od klijenata i svojih kolega.
•             Redovno se čiste prostorije sanitarnim i dezinfekcionim proizvodima.
•             Značajno je uvećan broj mesta za dezinfekciju ruku u prodajnim salonima.
•             U Servisnom odeljenju, članovi tima nose rukavice.
•             Volan i sedište pokrivaju se plastičnom folijom odmah nakon predaje vozila na                       servis.
•             Tehnike čišćenja primenjuju se na test vozilima nakon svake test vožnje.
•             Zaposleni posebno obraćaju pažnju na osetljiva mesta unutar vozila, kao što su: sedišta,    volan, ručice na vratima i druge tvrde površine.
•             Sva vozila su nakon odrađenog servisa dezinfikovana.

Kompanija Delta Automoto najpre želi da ostanete zdravi i na sigurnom, a ukoliko vam zatrebaju usluge prodajnog ili servisnog tima samo su na jedan poziv, e-mail ili klik od vas:

Sektor prodaje
Broj telefona: 011 2010 914, 2010 903
E-mail: prodaja@deltaautomoto.rs
Servis
Broj telefona: 011 2010 928
E-mail: servis.prijem@deltaautomoto.rs

Next: Toyota Yaris 1.5 VVT-iE Stella već za 11.790 evra