Zbog pada prodaje, Infiniti će morati da postane “manje” luksuzan kako bi opstao
Zbog pada prodaje vozila, Nissanov premijum brend Infiniti će morati da okrene novi list, što znači da će iz pravog luksuznog brenda preći u “Nissan-plus” brend, objasnio je COO Infinitija Ashwani Gupta u intervjuu za Automotive News. “Infiniti će ponovo biti velik”, rekao je Gupta. Novi plan podrazumeva veći nivo iskorišćenja Nissanovih platformi i komponenti, uključujući i e-Power hibridni sistem. Infinitijeva aktuelna platforma sa pogonom na zadnjim točkovima će najverovatnije biti zamenjena Nissanovon sa pogonom na prednjoj osovini, odnosno platformom modela Altima ili Maxima, navodi se u izveštaju. Infiniti modeli na novoj platformi bi mogli da budu lansirani već 2023. godine. Infiniti QX60 već koristi platformu aktuelnog Nissana Pathfinder za pojedina tržišta, a premijum brend se oslanjao na Nissanove platforme i u prošlosti. Međutim, ceo ovaj potez deluje kao povlačenje za brend koji, kada je lansiran 1989. godine, je trebao da se takmiči u premijum segmentu. Infiniti će se dodatno fokusirati na tržišta SAD i Kine. Tržište SAD je već najveće za Infiniti, s obzirom da je na njemu prodato 117.708 jedinica od ukupno 188.994 prodatih jedinica širom sveta u 2019. Prema podacima Automotive News, broj prodatih Infinitija je pao za 21% u poređenju sa godinom ranije, a pritom globalna prodaja Infinitija je u opadanju već četiri godine zaredom. U izveštaju se ne navode planovi japanskog brenda za električne automobila, ali je Infiniti ranije rekao da će lansirati potpuno električni model do 2022., kao i da će se cela linija modela sastojati od hibrida i električnih vozila do 2025. godine. Infinitijev naredni model će biti QX55 crossover coupe. Velike izmene u Infinitiju će se dogoditi zbog značajnih smanjenja troškova Renault-Nissan-Mitsubishi Alijanse, koja gasi neke modele i fabrike kako bi prebrodila aktuelnu finansijsku krizu.