fbpx

Topless BMW Serije 4 dobio veliku novinu

Dok se polemike oko novog grila hladnjaka BMW-a Serije 4 ne stišavaju iz Minhena stiže i topless verzija sa velikom novinom

Novi BMW Serije 4 dobrano je uzburkao ukuse i mišljenja novim velikim grilom hladnjaka, a iz Minhena stiže pojačanje kupe verziji Serije 3. Početkom sledeće godine u salone će stići Serija 4 kabriolet i to za velikom novinom – više nije twin top sa tvrdim pomičnim krovom.
Topless Serija 4 dobila je klasičan platneni krov. Oko 40% je lakši od tvrdog krova, a kada je spušten, u prtljažniku ostavlja 34 litre više zapremine. Šta više, kada je podignut, platneni krov ostavlja više prostora za glave putnika. Doduše simbolično, oko 5 mm. Krov se podiže i spušta za 18 sekundi, a ova operacija se može obaviti u toku vožnje i to do brzine od 50 km/h.

Standardna mogućnost podizanja ili spuštanja krova putem daljinske komande pripada M440i verziji, dok za 430i, ovakav luksuz spada u dodatnu opremu. Platno krova je standardno crne boje, a opcija je Moonlight black, koja ima metalik svetlucavu površnu.
Mehanički, kabriolet Serija 4 identična je sa svojom osnovnom kupe verzijom, ali se odstranjivanje krova ipak zahtevalo standardna torziona ukrućenja karoserije, koja su u pragovima, poprečnim elementima, ojačanom centralnom tunelu i zadnjem protivpožarnom zidu. Prema saopštenju fabrike, Convertible je dorađen i u aerodinamičkim detaljima poklopca motora, poda vozila i usisa vazduha u motor, kako bi se smanjila buka i šumovi vazduha.
Motori, prenos i pogon su preuzeti direktno iz kupea. Verzija 430i ima dvolitarski turbo sa 255 KS i 400 Nm, a sa pogonom samo na zadnjoj osovini do 100 km/h stiže za 5.9 sekundi, uz maksimalnu brzinu koja je ograničena na 210 ili 250 km/h u zavisnosti od izbora točkova i pneumatika. Snažniji M440i ima redni turbo “šestak” od 3.0 litre i blagi hibrid, sa ukupno 385 KS i 500 Nm, koji su dovoljni za ubrzanje do 100 km/h za 5.0 sekundi, u verziji sa zadnjim pogonom. Za oba modela standardni je osmostepeni automatik, a za M440i standardni je i M Sport zadnji diferencijal sa zatvaračem.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Maseratijev V6 i nije baš tako nov

Maserati odavno želi samostalnost u odnosu na Ferrari po pitanju motora, pa razvija svoj ...

SAAB se vratio! Bar na neki način

NEVS, Švedsko-Kineska kompanija koja je preuzela glavnu imovinu Saab-a u 2012., započela je proizvodnju ...

I zvanično je potvrđeno – Red Bull pravi svoje F1 motore

Honda i Red Bull su i zvanično postigli dogovor pa austrijska kompanija pored energetskih ...

BMW M135 xDrive „utegnut“ pre vremena

Kada konkurencija vredno radi mora se odgovoriti – BMW je mimo uobičajene faze osvežavanja ...

Marchionne kaže: “Ne ubijam Fijat”, ali…

Da li marka Fijat izumire? Sa nestrpljenjem se očekuje 1. jun kada će Marchionne ...

Tržište polovnjaka u Srbiji još manje transparentno

Tržište polovnjaka u Srbiji još manje transparentno iako se po obimu vratilo na nivo ...