Site icon

Nova Honda CMX1100 Rebel stiže i kod nas

Honda sa zadovoljstvom predstavlja novog člana svoje game za predstojeću sezonu 2021- model CMX1100 Rebel koji se u Srbiji očekuje u drugoj polovini sledeće godine

21YM CMX1100 REBEL

Dvocilindarski CMX Rebel od 500cc, predstavljen 2017, svim vozačima sa A2 dozvolom pružio je jedinstvenu priliku da uživaju u fuziji prilagođenog ‘bobbera’ – modela koji je na „kul“ način spojio tradiciju i savremene inovacije. Dopadljiv, zabavan za vožnju i jednostavan za održavanje, našao je mesto u životima vozača širom Evrope, te je 2019. dogurao do trećeg mesta najprodavanijih „custom“ mašina.

21YM CMX1100 REBEL

Za predstojeću sezonu 2021, CMX500 Rebel dobija većeg, brata – CMX1100 Rebel. Kada se definiše suština onoga što manje motocikle čini posebnim, i kada na to dodate bolje performanse, dominantniji karakter i obilje najnaprednijih tehnologija koje potpisuje Honda, onda je ponuda znatno viša.

21YM CMX1100 REBEL

Svi oni koji su dosad vozili male motocikle uživaće u Rebelovim dimenzijama podesnim za upravljanje – 700mm visokim sedištem i suvom težinom od 221 kg. Iskusniji vozači momentalno će se zaljubiti u izuzetno efikasnu konstrukciju – kruti cevasti ram, prednje viljuške nalik na ketridž punjenje, prečnika  43mm, debelim zadnjim amortizerima i radijalno postavljenom četvoroklipnom prednjom kočnicom.

2021 HONDA CMX1100 REBEL

Bez obzira na iskustvo, vozači će uživati istražujući performanse paralelnog dvocilindarskog agregata zapremine od 1,084cc (izvedenog iz modela CRF1100L Africa Twin) koji sa maksimalnih 70kW snage i 99 Nm obrtnog momenta, karakteristično snažno reaguje u donjem i srednjen delu skale obrtomera, stvarajući poseban osećaj koji dopunjuju tonovi za koje se stara izduvni sistem.

21YM CMX1100 REBEL

Minimalistički stil je ono što odlikuje velikog Rebela, čelični blatobrani napred i pozadi postavljeni su tik iznad „mesnatih“ guma; kružno prednje svetlo je „stara škola“ koja je prihvatila moderne LED sijalice uz okrugli kontrastni LCD instrument displej.

21YM CMX1100 REBEL ACCESSORIES

Obloga zadnjeg sedišta, pričvršćena zavrtnjima, brzo se i lako skida. A ispod površine se kriju najsavremenije tehnologije: TBW sistem kontrole gasa (Throttle By Wire) sa tri dodatna HSTC režima vožnje i četvrtim koji se može individualno podešavati prema želji korisnika, kontroli prenosa snage na zadnji točak (Wheelie Control), tempomat i Hondin jedinstveni sistem prenosa Dual Clutch Transmission za šestostepene menjače.

21YM CMX1100 REBEL ACCESSORIES

Ova posebna kombinacija klasičnog izgleda i najmodernijih tehnologija konačni je dokaz da se na tržištu konačno pojavilo nešto potpuno sveže i novo, sa inovacijama kojih nema tako često.

Next: Kawasaki sa piste na drumove šalje novi Ninja ZX-10R i RR