Site icon

SRT Petronas postao WithU RNF MotoGP tim

Foto: Petronas SRT

Već duže vreme je poznato da se Petronas SRT MotoGP tim gasi, a sada je poznato novo ime WithU RNF MotoGP tima koji i dalje ostaje na Yamahi

Foto: Petronas SRT

SRT MotoGP tim i glavni i moćni sponzor Petronas zvanično su se razili ove godine, što je pratično istovremeno značilo da SRT – Sepang Racing Team prestaje da postoji u formi u kojoj ga poznajemo. Dva glavna čoveka SRT Tima odmah su najavili da gase svoje timove u Moto3 i Moto2 konkurenciji, ali  da će se pod novim imenom pojaviti u MotoGP sezoni 2022. U motoGP klasu SRT je stigao 2019. godine i impresionirao sjajnim rezultatima koje su postizali Fabio Quartararo i Franco Morbidelli.
Razlan Razali, bivši CEO trkačke staze Sepang iz Malezije, ostaje šef tima, isto kao i Wilco Zeelenberg koji će biti na poziciji tim menadžera, isto kao što Yamaha ostaje dobavljač motocikala. Međutim, po ovoj osnovi već postoji ograda. Naime, novi WithU RNF Racing Team (kako će se zvati dosadašnji SRT) sa IRTA-om je potpisao petogodišnji ugovor kojim se obavezao da će od 2022. do 2026. godine nastupati u najjačoj MotoGP kategoriji šampionata sveta u motociklizmu, ali je ugovor sa Yamahom, za sada, na samo godinu dana za sezonu 2022., sa opcijom produžetka na 2023. i 2024. godinu. Deluje da će prinzip iznamljivanja Yamaha YZR-M1 motociklala funkcionisati kao i do sada, što znači da novi u osnovi nema podršku fabrike, nego motocikle i sve ostale usluge plaća Yamahi po komercijalnim cenama.

Foto: Petronas SRT Team

WithU, glavni sponzor koji se i do sada mogao videti na motociklima i vozačima tima sada postaje „title sponzor“, a radi se o moćnoj energetskoj Europe Energy Group kompaniji koja u Evropi omogućava objedinjeno snabdevanje domaćinstva i naplatu struje, gasa, mobilnog i fiksnog telefona i interneta.
Još jedna od velikih novina odnosi se na vozača. Obzirom da je zamena za Morbidellija nađena u Andrei Doviziosu, ostalo je slobodno mesto na motociklu Valentina Rossija koji se penzioniše na kraju sezone. Pored Pola i Aleixa Espargara, MotoGP startni red imaće još dvojicu rođene braće. Nakon Brada Bindera vozača fabričkog KTM tima, na MotoGP start izaći će njegov brat Darrin Binder, koji će u najsnažniju motociklističku klasu preći direktno iz Moto3 kategorije u kojoj trenutno zauzima 6. poziciju, kao što je to svojevremeno uradio i Jack Miller.

Next: Ducati razvija trkački motocikl za MotoE šampionat