Site icon

Opel Insignia postaje SUV od 2024. godne?

Opel Insignia naslednika neće dobiti do 2024. godine, ali predviđanja kažu da će tada stići sasvim drugačije vozilo

Opel Insignia je osvežen i sasvim solidno se drži na tržištu. Prema logici auto industrije nova generacija se ne bi trebala pojaviti pre 2024. ali već se mogu čiti zanimljive spekulacije. Činjenica je da se klasične trozapreminske limuzine i njihove “fastback” verzije sa petora vrata sve manje traže, pa bi se ime Opel Insignia u bliskoj budućnosti moglo naći na modelu sasvim drugačijeg koncepta karoserije.
AutoExpres, prema svojim izvorima, tvrdi da ima informaciju prema kojoj će se Insignia pretvoriti u nešto između SUV-a i MPV-a. U osnovi, ovakva informacija i nije bez osnove, obzirom da je Citroen (takođe deo Stellantis Grupe) svoj C5 evoluirao u nešto što nije limuzina, a najave su da će i Ford Uraditi nešto slično sa novom generacijom Monde, koji sasvim sigurno neće izgledati kao do sada. Prema istim izvorima, buduća Opel Insignia će imati više korisnog prostora, veću funkcionalnost, i nešto viši klirens od uobičajenog za limuzinu.
Platforma modela Insignia bi mogla biti nova eVMP na kojoj će se naći nove generacije modela Peugeot 5008 i 3008. Ako se ovo predviđanje pokaže tačnim, Opel Insignia će dobiti potpuno električnu verziju sa ponudom baterija različitih kapaciteta, i autonomijama u rasponu od 400 do 650 kilometara, dok bi snaga pogona mogla biti u rasponu od 136 do 340 KS. Obzirom da je pomenuta eVMP platforma zapravo značajno prerađena EMP2 platforma, to bi moglo značiti da bi se Opel Insignia kupcima mogla staviti na raspolaganje i sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, ali ne sa “čistm” SUS motorom, nego pogonskom verzijom koja ima pomoć od hibrida (najverovatnije plug-in hibrida), odnosno elektromotora i baterije. Predviđa se da će kompletna ponuda aktuelnih benzinskih i dizel pogonskih jedinica biti zamenjena novim sa blagim hibridom, koji se razvija u saradnji sa belgijskom kompanijom Punch Powertrain.

Next: Dakar Reli 2022 – posade Audija na vrhu treće etape