Site icon

Mercedes-Benz Off Road Adventure 2022

Kompanija Star Import gamu Mercedes-Benz SUV vozila kupcima i medijima tokom organizovanih off-road vožnji na Kopaoniku

Kompanija Star Import, generalni distributer za Mercedes-Benz, smart, Setra i Fuso vozila za Srbiju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Albaniju, predstavila je celokupnu gamu Mercedes-Benz SUV vozila kupcima i medijima tokom organizovanih off-road vožnji na planini Kopaonik.
Najbolji način za testiranje SUV modela je u njihovom prirodnom staništu – van asfalta. Stoga su učesnici imali prilike da se na najbolji način, na planinskim putevima Kopaonika, bliže upoznaju sa performansama svih modela iz Mercedes-Benz SUV porodice vozila.
Svoje umeće pokazala su kompaktna, terenska vozila GLA 200d 4MATIC i GLB 200d 4MATIC. Modeli GLC 220d 4MATIC i njegova Coupe verzija, potvrdili su ovom prilikom svoj status najpopularnijih i najprodavanijih Mercedes-Benz modela.
Sa druge strane, modeli GLE 450 4MATIC i GLS 400d 4MATIC samouvereno su vladali stazama Kopaonika, postavljajući standarde kada je off-road vožnja u pitanju.
Rodonačelnik Mercedes-Benz SUV porodice modela, G-Klasa predstavljala je posebnu poslasticu za sve goste. Dve legendarne G-Klase, G 400d i G 500, pokazale su na delu da za njih nema granica i opravdali slogan „Jača od vremena“. Iskusni Mercedes-Benz instruktori iz G-Class Experience Centra iz Graca na terenu su pokazali sve performanse jedinstvene G-Klase koja ima više od 40 godina iskustva off-road vožnje. Jedinstveno nasleđe G-Klase utkano je u svaki od Mercedes-Benz SUV modela.
Što se nas tiče, nije nikakva fraza da je Mercedes G-Klase jedan od poslednjih pravih terenaca koji su ostali dostupni kupcu. Velika većina nekada sličnih modela opredelila se „mekšoj“ najprodavanijoj stuji, koja ultimativne terenske sposobnosti podređuje udobnosti i svakodnevnoj upotrebljivosti, ali najvećim delom na asfaltu. Ruku na srce, tokom događaja na Kopaoniku, G-Klasa nije prišla ni blizu svojim limitima, koji su za običnog vozača, pa i veliku većinu vlasnika G-Klase zastrašujući.
Tokom događaja podsetili smo se da tererenska legenda G-Klasa ima svoje specifičnosti, koje treba upoznati, znati i iskoristiti, naravno ako se želi uživati u onome što je u stanju da pruži. U svom aktuelnom izdanju, stilom je zadržala sve osobine klasika, svog prethodnika koji je oborio sve rekorde dugovečnosti za jedan model, ali popularnosti koja nije jenjavala.
Šta više, planirana da se ugasi kao model, G-Klasa ne samo da se nije ugasila, nego je doživela svoju modelnu i tržišnu renesansu, pa nije ni čudo da se uprkos klasičnom izgledu i za jedan Mercedes ograničenom udobnošću i funkcionalnošću i dalje traži komad više.
A Mercedes G-Klase nije model koji se vozi sam od sebe, ali se želi zaći na zahtevan teren. Tek da se podsetimo detalja da sva tri diferencijala imaju nezavisne mehaničke zatvarače, ali da se tačno zna redosled njihove aktivacije. Aktiviranje redukcije pogona automatski i potpuno isključuje ABS i kontrolu proklizavanja, a na vozačevoj veštini je da dozira komande. Ako ovo deluje nelogično, pa i nije. Nema rasipanja obrtnih momenata na kočenje pojedinog točka.
Šta više, za terensku vožnju koristi se manuelni mod promene stepena prenosa automatskog menjača papučicama na upravljaču, što je optimalno za vožnju uzbrdo, a pogotovo nizbrdo kada motor preuzima najveći deo kočenja.
Mercedes G-Klase nema kpacičan HDC sistem asistencije za vožnju nizbrdo, koji za kontrolu brzine korsti ABS i kočoni sistem. Tek da se podsetmo, legendarna G-Klasa osim pogona na sva četiri točka koji je sa 50:50% raspodela snage, može imati i pogon samo na jednom točku koji ima najbolji kontakt sa podlogom.
Naravno, G-Klasa je G-Klasa, a ako govorimo o pravom, punokrvnom terencu definitivno je bila zvezda zvezdi na Kopaoniku. Međutim ni druge Mercedes-Benz modele sa AWD pogonom apsolutno ne treba potcenjivati, a to su i dokazali na ovom događaju, uključujući i veliki i luksuzni GLS koji se nje “stideo” prelaska preko prepreka.
„Još jednom smo pokazali da su naša terenska vozila namenjena za sve terene i da za njih nema prepreka. Svi naši modeli, čak i kompaktna vozila, pokazali su zavidne performanse na zahtevnom terenu planine Kopaonik. Siguran sam da je za sve učesnike poseban doživljaj bio testiranje limita legendarne G-Klase“, izjavio je Milorad Ostojić, direktor prodaje i marketinga Mercedes-Benz putničkih vozila.
Svaki od testiranih modela nudi agilnost i luksuz karakterističan za brend Mercedes-Benz. Kontrola, stabilnost i pogon na sva četiri točka koji će vas preneti i po najtežim terenima čine da se Mercedes-Benz SUV serija modela ponaša sposobno u svakom okruženju, od grada do zahtevnih terena.
Izrađeni po najvišim standardima, kombinujući najsavremenije bezbednosne karakteristike sa dinamičnim dizajnom, besprekornim sposobnostima i motorima koji isporučuju maksimalnu snagu, naša SUV linija će odgovoriti na svaki zahtev. Udobnost, komfor i sposobnost gde god da vas život vodi, zagarantovani su sa svakim od modela.

Next: MotoGP – kvalifikacije u Australiji pripale Martinu