Site icon

Predstavljen je Opel Grandland GSe

Opel Grandland GSe je zvanično predstavljen nakon što je pre mesec dana i Astra dobila svoje GSe izdanje

Opel Grandland GSe je upravo predstavljen uz pojašnjenje proizvođača da nova GSe oznaka znači “grand sport electric”. U osnovi, Opel Grandland GSe nije novi model, nego Grandland Hybrid4 koji je premijeru imao u maju 2019. a prošlog leta u salone stigao u osveženom izdanju. Tek da se ne zaboravi, Grandland Hybrid4 bio je prvi Opel koji je za svoj pogon dobio kombinaciju motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektromotora.
Grandland GSe ima pravo da nosi oznaku koja je nekada, ali kao GSi definisala Opelove vrlo poštovane sportske modele. Pogon Opel Grandland GSe kombinuje 1.6 litarski turbo benzinac i dva elektromotora za ukupno 296 KS i pogon na svim točkovima. Sasvim dovoljno da do 100 km/h kompaktni SUV do 100 km/h zaleti za 6.1 sekundu, potera do 235 km/h, ali i omogući vožnju na elektro pogon do 135 km/h.
Kao i Astra GSe, Opel Grandland GSe dobija malo dorađeno oslanjanje, odnosno tvrđe trimovane amotrizere i drugačije kalibrisan upravljački sistem, a samim tim i oštrije preciznije upravljanje. To znači da su prednje McPherson opružne noge i zadnja multilnk osovina dobili Koni amortizere sa Frequency Selective Damping (FSD) tehnologijom. Opel Grandland GSe standardno ima točkove od 19”, dizajnirane u stilu koji je premijerno prikazan na Manta GSe konceptu.
Da bi se Grandland GSe razlikovao od ostalih modela iz porodice, Opel opciono nudi crni poklopac motora, a zadnji deo dobija novi difuzor jedinstven za GSe verziju.
U enterijeru, sedišta su nešto dublja od standardnih kako bi obezbedila bolju potporu telu, a standardno su presvučena alkantarom.
GSe definitivno dolazi na mesto GSi oznaka, u skladu sa strategijom Stellantisa, prema kojoj će do 2028. godine biti ugašeni svi Opel/Vauxhall modeli sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, što očekuje i sve ostale modele u Stellantis konglomeratu.

Next: Počinje pretprodaja modela Hyundai Ioniq 6