Prvi Lamborghini sa električnim pogonom stiže 2028 sa dvoja vrata u 2+2 konfiguraciji sedišta i povišenim klirensom
Lamborghini se uz Huracan Sterrato oprašta od pogona koji stiže isključivo od motora sa unutrašnjim sagorevanjem, i da će svi naredni modeli imati određenu, veću ili manju pomoć od hibridnog dela. Sva tri aktuelna modela hibridizovaće već do 2024. godine. Znamo i da Lamborghini priprema i potpuno električni model, malo manje egzotičan od planiranih superkondenzatora, i da će bti spreman pre kraja decenije. Pre toga, naslednik modela Lamborghini Aventador stići će već u martu sledeće godine, kao plug-in hibrid, ali još uvek sa V12 benzincem ispred zadnje osovine. Za 2024. najavljen je naslednik modela Huracan, za koji je već najavljen biturbo V8 pogon i PHEV sistem. Za sada jedini SUV sa znakom Lamborghinija već je “ulovljen” sa otvorima za utičnicu kroz koju se puni njegov PHEV pogon, što znači da uskoro stiže. Ali šta je stvarno sa električnim “Lambom”?
CTO Lamborghinija Rouven Mohr tvrdi sa elektro pogon ima smisla za sportsku marku i kaže: “Neki od stubova naše vrednost sa tehnološkog aspekta uklapaju se u električni svet. Ako govorimo od funkcionalnoj integraciji karbonskih vlakana, integraciji baterije u samu strukturu vozila, to je nešto što nam daje veću slobodu u konstrukciji i ostvarivanje još bolje aerodinamike”. Rouven Mohr čak ide tako daleko da tvrdi ono što deluje nemoguće, a to je da su inženjeri uspeli da reše ponajveći problem električnih vozila – veliku masu. “Siguran sam da se vlasnici električnog Lamborghinija neće žaliti na veliku masu vozila”, kaže Mohr.