Site icon

BMW predstavio i7 M70 xDrive sa 650 KS

BMW je predstavio i7 M70 xDrive sa 650 KS i autonomijom do 480 kilometara ali uz ograničenu brzinu

BMW je predstavio i7 M70 xDrive sa 650 KS, čime je ovaj model postao najsnažnija električna limuzina iz Minhena od kada je predstavljena pre godinu dana. Novi BMW BMW je predstavio i7 M70 xDrive ima do sada najsnažniji elektromotor koji BMW ugrađuje u svoja vozila. Kompanija tvrdi da je povećala specifičnu snagu svog elektromotora koji pokreće zadnju osovinu za čak 25.5% u odnosu na motor koji pokreće i7 xDrive60. Povećanje snage elektromotora postignuto je prvenstveno zahvaljujući udvostručenom broju namotaja pobude u motoru, kojih je umesto dosadašnja tri čak šest.
Zadnji motor u ukupnom pogonu obezbeđuje 450 KS dok je motor na prednjoj osovini zadužen sa stvaranje još 255 KS, dok ova velka električna limuzina na raspolaganju ima ukupno 650 KS i pogon na svim točkovima. Pogon je u Sport modu sposoban da ostvari 1014 Nm, dok u M Sport Boost ili M Launch Control maksimalni obrtni moment kratkotrajno može da poraste na čak 1.355 Nm, što je sasvim dovoljno da veliku i 2.689 kg tešku električnu limuzinu do 100 km/h zaleti za samo 3.5 sekundi, što je trenutno čini električnm BMW-om sa najboljim ubrzanjem. Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h.
Novi BMW i7 M70 xDrive ima ogromnu bateriju kapaciteta od čak 101.7 kWh, uz koju fabrika najavljuje autonomiju do 480 kilometara i to prema oštrijem EPA kriterijumu merenja. Poređenja radi, do sada najsnažniji i7 60Xdrive mogao se pohvaliti autonomijom od takođe 480 kilometara. Novi BMW i7 M70 xDrive može se puniti na punjačima od AC wallboxa od 11 kWh pa do brzih DC punjača do 195 kW, na kojem se baterija od 10 do 80 % puni za 34 minuta.
Kako bi se maksimalno produžila autonomija u slučaju nužde, BMW i7 M70 xDrive iama i novi Max Range mod vožnje, koji maksimalnu brzinu limitira na 90 km/h i ograničava upotrebz klimatizacije i grejanja sedišta, a o preostaloj autonomiji u Max Range modu vozač je obavešten u posebno „prozoru“ koju mu se prikazuje na instrument tabli. Ovaj mod vožnje BMW je namenio za vanredne situacije kada se trasa puta mora preusmeriti do druge stanice za punjenje.
BMW i7 M70 xDrive standardno ima vazdušno adaptivno ogibljenje na obe osovine, kao i samonivelišuću zadnju osovinu. U paketu standardne opreme su i aktivno integralno upravljanje kao i aktivni poprečni stabilizatori.
Uz novi BMW i7 M70 xDrive stižu brijne opcije personalizacije, ali osam dvobojnih verzija karoserije i čak 100 jedinstvenih BMW boja. U i7 M70 biće lansiran i unapređeni BMW iDrive OS 8.5 operativni sistem sa novim menijem i QuickSelect funkcijama koji koristi operativnu logiku elektronskih kućnih uređaja široke potrošnje.

Next: Lancia se (polako) ponovo rađa