Site icon

M-Sport Ranger sprema se za Dakar Reli 2024.

M-Sport Ranger sprema se za Dakar Reli 2024. koji otvara sezonu auto sporta odmah posle nove godine

M-Sport Ranger // Foto Ford Newsroom

M-Sport Ranger sprema se za Dakar Reli 2024. koji otvara sezonu auto sporta odmah posle nove godine, odnono startom prve etape 5. januara. Put do Dakar Relija 2024. počinje ovde, odakle Ford Performance i M-Sport Ranger polaze nadugo putovanje do startne linije u januaru. Tim je uzbuđen što može da započne ovu epsku avanturu kojuželi da završi i iz nje uči uoči izazova koji će 2025. predstavljati ova, jedna od najtežih rally raid trka nasvetu. Ka i za nastupe u WRC, reli šampionatu sveta u najjačoj Rally 1 klasi, Ford Motor Co je kao partnera za pripremu trkačkih vozila odabrao britanski M-Sport, smešten u Cockermouthu u Cumbriji u blizini škotske granice, koji je znanje udružio sa Neil Woolridge Motorsport (NWM), specijalistom za rally raid trkačke automobile.

M-Sport Ranger // Foto Ford Newsroom

Dakar reli 2024. za ceo tim biće takmičenje sticanja iskustava i učenje, dok je Dakar Reli 2025. predviđen za nastup u punoj formi i punim gasom. M-Sport Ranger će za 2025. biti i potpuno spreman za korisničke timove, odnodno kupce vozila sa kompletnom podrškom, a tokom jula meseca godine na izmaku, ovo trkačko rally raid vozilo završilo je prvu fazu rauzvoja i testiranja, koji su obavljeni u Evropi, na Bliskom istoku i u Maroku.

M-Sport Ranger // Foto Ford Newsroom

Ford, globalni američki brend utkan u Evropu više od 100 godina, posvećen je slobodi kretanja koja ide ruku pod ruku sa brigom o planeti i jednih o drugima. Plan kompanije Ford+, sa modelom e, Ford Pro i poslovnim jedinicama Ford Blue, ubrzava svoju evropsku transformaciju u potpuno električnu i ugljenično neutralnu budućnost do 2035. Kompanija ide napred sa smelim, novim električnim vozilima, od kojih je svako dizajnirano imajući evropske vozače u vidu i obogaćeno servisima koji pomažu ljudima da se povežu, zajednicama da rastu a preduzećima da napreduju. Sem prodaje  iservisiranja Ford vozila na 50 pojedinačnih evropskih tržišta takođe su uključeni i Ford Motor Credit Company, Ford odeljenje za korisničku podršku i 14 proizvodnih pogona (osam u potpunom vlasništvu i šest nekonsolidovanih zajedničkih preduzeća) sa četiri centra sa sedištem u Kelnu, Nemačka; Valensiji, Španija i u našem zajedničkom preduzeću u Krajovi, Rumunija i Kocaeli, Turska. Ford zapošljava oko 34.000 ljudi u svojim objektima u potpunom vlasništvu i konsolidovanim zajedničkim ulaganjima i oko 57.000 ljudi, uključujući nekonsolidovana preduzeća širom Evrope.

Next: Toyotin Urban koncept najavljuje blisku budućnost