Site icon

Električni Range Rover ima performanse kao V8

Električni Range Rover ima performanse kao V8 tvrdi JLR pred zvanično otkrivanje električne verzije svoje krstarice

Range Rover electric

Električni Range Rover ima performanse kao V8 tvrdi JLR pred zvanično otkrivanje električne verzije svoje krstarice. Svakako neće svi biti oduševljeni, ali stiže neizbežno. Perjanica ponude JLR (Jaguar Land Rovera) dobija svoje električno izdanje. Da je razvoj luksuznog i sposobnog terenca pri kraju najavljuju prve zvanične fotografije koje je objavilo JLR, a koje, ruku na srce, ne pokazuju mnogo, ali govore neumitno.

Range Rover electric

Prvi ikada Range Rover sa elektro pogonom je (skoro) spreman, a iako ga još niko van komapnije nije video uživo, JLR već prima narudžbine, i ima ih poprilično. Kompanija (razumljivo) još neće da nam kaže baš sve o električnom Range Roveru, ali ambiciozno tvrdi da veliki, liksuzni terenac neće izgubiti ništa od svojih sposobnosi koje ima sa V8 benzincem, pa i da će u nekim aspektima biti i bolji.

Range Rover electric

JLR (što je sada zvaničan naziv za Jaguar Land Rover) tvrdi da će električni Range Rover moći u vodu dubine 80 cm, čime će biti na nivou “rasnog” terenca, modela Defender. JLR tvdi da je električna verzija Range Rovera podvrgnuta žestokom test programu, kako bi bila dovedena potpuno na nivo off-road sposobnosti verzije sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.
JLR poručuje da će električni Range Rover biti u izvesnim aspektima i bolji od V8 verzije, koja pogon dobija od 4.4 litarskog biturbo agregata koji sa svojih 606 KS isporučuje BMW, uz koji Range Rover SV do 100 km/h ubrzava za samo 4.3 sekunde. Nije teško pretpostaviti o čemu je reč. Performanse će biti iste, ako ne i bolje, ali će električni Range Rover biti još tiši od svog benzinskog pandana.

Range Rover electric

Električni Range Rover će koristiti istu Modular Longitudinal Architecture (MLA) modularnu platformu kao i verzija sa benzincem, a koja je predviđena za uzdužnu ugradnju motora. Sposobnost brzog punjenja biće obezbeđena elektro sistemom sa radnim naponom od 800 V. JLR za sada ne otkriva ništa o pogonu, ali se sasvim logično nameće konfiguracija sa (najmanje) dva elektromotora, obzirom da Rande Rover sigurno neće izgubiti pogon na svim točkovima.

Range Rover electric

Prema raspoloživim najavnim fotografijama vidi se i da se električni Rande Rover vizualno neće mnogo razlikovati od benzinske verzije, što je svakako odlična vest. Razumljivo, razlika će ipak biti kako po oznakama na vozilu u utičnici za punjenje baterije, tako i po potpuno zatvorenom, ili barem zatvorenijem grilu hladnjaka. Do konačnih informacija o kapacitetu koji će sigurno biti trocifren, a i snazi pogona, moraćemo još malo da sačekamo.

Next: WRC – Audi protiv Lancije u filmu