Site icon

Ford Mustang Mach-E je unapređen za 2024.

Ford Mustang Mach-E

Ford Mustang Mach-E je unapređen za 2024. sa više snage i većom autonomijom nego do sada

Ford Mustang Mach-E / Foto Dmotion.rs

Ford Mustang Mach-E je unapređen za 2024. sa više snage i većom autonomijom nego do sada. U GT verziji prvi električni Ford crossover je postao brži, a sve verzije imaju povećan domet sa jednim punjenjem baterije. A to nije postignuto ugradnjom veće i teže baterije. Ford je razvio zadnji motor koji ima manju masu i značajno veći maksimalni obrtni moment. Uz novi motor i kontrolnu elektroniku Ford Mustang Mach-E dobija čak 136 Nm više nego do sada uz manju masu motora na zadnjoj osovini.
Najbrži Ford Mustang Mach-E sada do 100 km/h stiže za 3.4 sekunde, a proizvođač ukazuje na činjenicu da je po osnovi ubrzanja Mach-E GT bolji od Porsche Macana 4 Electric i Tesle Model Y Performance. Za ljubitelje dreg trka zanimljiv je i podatak da Ford Mustang Mach-E GT 402 mera prelazi za 11.8 sekundi s izlaznom brzinom od 183 km/h.
Međutim, bolje performanse su standardne za novi Rally paket opreme, a za GT je opcija uz doplatu, a takozvani eMotor u SAD košta 995 dolara.

Ford Mustang Mach-E Rally

Za 2024. godinu u Ford Mustang Mach-E ima još novina. Ford je u spisak standardne opreme za GT dodao sportska Ford Performance prednja sedišta, Brembo prednje kočione čeljusti i MagneRide sistem ogibljenja koji je do sada bio dostupan samo uz GT Performance Edition, a koji više nije u ponudi.
Sve verzije Ford Mustang Mach-E imaju od 15 do 30 kilometara veću autonomiju, koja je u rasponu od 400 do 520 kilometara. Pored toga, nova elektronika omogućava i brže punjenje. Ford Mustang Mach-E sa baterijom sa povećanim dometom puni se za 20% brže, odnono od 10 do 80% kapaciteta za 36 minuta, odnosno osam minuta brže. Kao i do sada, Ford Mustang Mach-E kupcima se nudi sa osnovnim zadnjim pogonom ili pogonom na svim točkovima, koji je standardni za GT i Rally verzije.

Next: Alfa Romeo Milano Made in Poland je jeftiniji