Site icon

Renault Symbioz je četvrti SUV u ponudi

Renault Symbioz

Renault Symbioz je četvrti SUV u ponudi francuske marke, a koristi CMF-B platformu za male automobile

Renault Symbioz

Renault Symbioz je četvrti SUV u ponudi francuske marke, a koristi CMF-B platformu za male automobile. Koliko god zvučalo čudno, ali da, Renault ima čak četiri SUV modela – Conquest, Austral, Scenic, a sada i Symbioz. Da ova porodica postanne jasnija, novi Renault Symbioz, kompaktni ulazni model, najmanji u SUV ponudi i postavljen je na CMF-B platformu, koju koristi Renault Conquest i drugi.
Iako je definisan kao najmanji u SUV ponudi marke renault, Symbioz nije mali automobil. Dug je 4.41 metar, što znači da je 100 mm kraći od Australa. Svojim dinezijama Renault Symbioz je smešten u C-SUV segment, koji je drugi najveći i Evropi, ali i više nego bogate ponude. Renault Symbioz će konkrente imati u modelima kao što su Seat Ateca, Skoda Karoq, Dacia Jogger, Kia Niro, Hyundai Kona, Nissan Qashqai i Toyota C-HR, ali i brojni modeli kineskih marki.

Renault Symbioz

Pomenuta Renault-Nissan CMF-B platforma je produžena, a pored platforme, Renault Symbioz sa modelom Conquest deli i pogon. Umesto 1.2 trocilindarskog benzinca kao osnove, Symbioz koristi 1.6 litarski četvorocilindraš, koji uz pomoć E-Tech hibridnog sistema, odnosno dva elektromotora prednjim točkovima donosi 145 KS. Uz masu vozila koja je ispod 1.500 kg uprkos hibridnom pogonu, Renault za Symbioz najavljuje ekonomičnost kako u gradskoj tako i vangradskoj vožnji. Iako će biti lansiran samo sa E-Tech hibridnim pogonom, Renault će ponudi kasnije prioključiti i pogonske verzije bez hibrida.

Renault Symbioz

Renault smatra da će poslovni i privatni kupci modela Symbioz biti u odnosu 50-50 %, što znači da bi novi SUV trebao zadovoljavati i porodične i poslovne potrebe. Renault za Symbioz najavljuje uzdužno pomičnu zadnju klupu koja moće da oslobodi do čaj 624 litre prtljažnog prostora, pa bi po pitanju funkcionalnosti, ovaj model mogao dosta toga da ponudi.

Renault Symbioz

Iako formalno ulazni model, uz Renault Symbioz će ići i dosta standardne i dodatne opreme, kao što su elektropomična vrata prtljažnika, kao i panoramski krov sa funkcijom automatskog zatamnjivanja. Za panormaski krov Renault tvrdi da donosi dodatnih 30 mm prostora za glave, ali da po pitanju akustičke i termalne izolacije ne zaostaje za klasičnim krovom.

Renault Symbioz

Uz Renault Symbioz kupcima će stizati i najnovija generacija OpenR Linka koji je baziran na Google-u, a koji uključuje Google Maps i pedesetak aplikacija koje je Google pripremio za Renault. Među novinama je „ My Safety Switch“ – jednim dugmetom se upravlja vizuelnim i zvučnim upozorenjima. Pored toga, „Safety Coach“ je sistem koji snima brzine, pozicije i putanje vozila, a vozaču daje ocenu o vožnji i savete kako da je unapredi. Automatsko kočenje pri vožnji unazada postaje standardna oprema za Renault Symbioz.

Renault Symbioz

Iako stilom delimično podseća na model Renault Captur, a i proizvodiće se u Španiji u istom pogonu sa Capturom, Symbioz ipak nije povećani Captur nego potpuno zaseban model, sa sopstvenim, oštirim dizajnom.
Početak prodaje modela Renault Symbioz najavljen je za jesen ove godine, sa cenom koja je najavljena oko 30.000 evra, za evropska tržišta.

Next: Ferrari 12Cilindri ima 830 KS