Site icon

Renault predstavlja Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Renault predstavlja Rafale E-Tech 4X4 300 KS sa novim PHEV pogonskim sistemom i aktivnim ogibljenjem

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Renault predstavlja Rafale visokih performansi – Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS. Novi plug-in hibridni pogonski sklop pruža najbolje od oba sveta, SUS i električnog, sa preferencijama za svakodnevnu električnu vožnju. Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS je više od običnog pogonskog sklopa visokih performansi. Vozilo u skladu sa svojim vremenom, izuzetno je efikasno, sa dometom do 1.000 km. Sa elektromotorom dodatim na zadnju osovinu, Rafale E-Tech 4X4 dobija permanentan aktivan pogon na sva 4 točka.

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Opremljen najboljim karakteristikama visoke tehnologije i bezbednosnim sistemima, Rafale E-Tech 4X4 300 KS takođe optimizuje vuču i držanje puta u svim okolnostima. Verzija Atelier Alpine još više pomera granice u pogledu čistog zadovoljstva u vožnji, uz podršku stručnjaka iz brenda Alpine. Sa donjim postrojem koju su podesili inženjeri Alpine Cars i pametnim aktivnim sistemom ogibljenja, Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS Atelier Alpine je napravljen da pruži izuzetno upravljanje i zadovoljstvo u vožnji.

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Pogonski sklop Rafale E-Tech 4X4 300 KS je baziran na E-Tech hibridnom pogonskom agregatu od 200 KS, uz dodatak elektromotora na zadnjoj osovini i veće baterije od 22 kWh. Ova kombinacija daje Rafaleu domet do 100 kilometara u potpuno električnom režimu. Upravljan tehnologijom E-Tech, motor sa unutrašnjim sagorevanjem radi u kombinaciji sa tri elektromotora i baterijom da bi isporučio ukupnu snagu od 300 KS. Upravljanje energijom se kontinuirano optimizuje za odnos performansi i efikasnosti u rangu sa najboljima. Rafale E-Tech 4X4 300 KS nudi kombinovanu potrošnju goriva od 0,7 l/100 km, uz umerenu potrošnju od 5,8 l/100 km čak i kada je baterija prazna, zahvaljujući efikasnosti motora sa unutrašnjim sagorevanjem i velikom kapacitetu baterije. Novi plug-in hibridni pogon

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Ispod poklopca motora, 1,2-litarski 3-cilindarski motor ima novi turbopunjač, koji povećava snagu na 110 kW ili 150 KS (u poređenju sa 96 kW ili 130 KS za verziju E-Tech 200 KS) i obrtni moment na 230 Nm (u poređenju sa 205 Nm). Motor sa unutrašnjim sagorevanjem je potpomognut sa tri elektromotora (dva glavna i jedan sekundarni) ukupne snage od 300 KS: glavni elektromotor na prednjoj osovini, razvija 50 kW (70 KS) i 205 Nm obrtnog momenta, drugi glavni elektromotor, trajno povezan sa zadnjom osovinom, razvija 100 kW (136 KS) i 195 Nm obrtnog momenta sekundarni HSG (High-voltage Starter Generator) elektromotor koji razvija 25 kW (34 KS) i 50 Nm obrtnog momenta.

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Za dinamično iskustvo vožnje, motor i motori rade zajedno kako bi oslobodili puni potencijal vozila, sa sledećim performansama:
– 0 do 100 km/h za 6,4 sekunde (u poređenju sa 8,9 sekundi za E-Tech hibrid od 200 ks)
– 80 do 120 km/h za 4,0 sekunde (u poređenju sa 5,6 sekundi za E-Tech hibrid od 200 ks)
– 1.000 metara iz mesta za 26,9 sekundi
Dva glavna elektromotora se napajaju iz litijum-jonske baterije od 22 kWh/400V za električnu vožnju. Sekundarni HSG (High-voltage Starter Generator) elektromotor pokreće motor sa unutrašnjim sagorevanjem, kontroliše promene stepena prenosa u automatskom menjaču i pomaže pri punjenju baterije. Maksimalna snaga punjenja je od 7,4 kV (32A), za potpuno punjenje baterije potrebno je 2 sata i 10 min.

Next: Novi Bentley Continental GT ima 782 KS