Site icon

Toliko o “down sizingu”!

Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+, 2017; Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ Coupé, designo diamantweiß bright ;Kraftstoffverbrauch kombiniert: 10,7 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 244 g/kmMercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+, 2017; Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ Coupé, designo diamond white bright; Fuel consumption combined: 10.7 l/100 km; combined CO2 emissions: 244 g/km

Dok je kupaca biće i onoga što traže, a od Mercedesa se po pravilu traži veliko i što veće. U skladu sa tim, ovog proleća u salone stižu GLC i GLC Coupe u AMG varijanti i to sa V8 agregatom, namenjeni onima koje ne zadovoljava GLC AMG 43 sa V6 motorom i savim obećavajućih 375 KS.

Službene oznake su GLC 63 4MATIC+ i GLC 63 4MATIC+ Coupé, a u oba slučaja iza oznake 63, krije se V8 twinturbo agregat od 4 litre koji se već nalazi u brojnim mercedesovim modelima koji označavaju vrh ponude. Ovaj r

asni pogon GLC-u donosi 476 KS i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dok se u S verziji može dobiti još više – 510KS i 700 Nm. U svakoj kombinaciji podrazumeva se 4MATIC pogon na svim točkovima. Da bi svu raspoloživu snagu mogao preneti na podlogu i prilagoditi dinamičnost vožnje, Mercedes nudi Dynamic Select sistem sa četiri moda rada, dok GLC Coupe ima i dodatni peti, Race mod. Razumljivo, moćne motore prati i donji postroj, pa se podrazumeva podesivo vazdušno ogibljenje, kao i progresivni servo upravljač.

Od standardnog GLC vizualno se razlikuju po Panamericana grilu hladnjaka (u stilu AMG GT-a), izmenjenim odbojnic

ima i malim spojlerom na krovu, a tu su i točkovi od 19”.
Za kraj ostavljamo pravi šlag na torti i dodajeo da od 0 do 100 S verzija ubrzava za brutalno kratkih 3,8 sekundi, ali da je iz beznednosnih razloga za sve vezije motora i karoserije maksimalna brzina ipak ograničena na 250 km/h. Prodaja GLC 63 4MATIC+ i GLC 63 4MATIC+ Coupé-a počinje tokom maja meseca.

Next: Nova Yamaha F25 pomera granice