fbpx

Toliko o “down sizingu”!

Dok je kupaca biće i onoga što traže, a od Mercedesa se po pravilu traži veliko i što veće. U skladu sa tim, ovog proleća u salone stižu GLC i GLC Coupe u AMG varijanti i to sa V8 agregatom, namenjeni onima koje ne zadovoljava GLC AMG 43 sa V6 motorom i savim obećavajućih 375 KS.

Službene oznake su GLC 63 4MATIC+ i GLC 63 4MATIC+ Coupé, a u oba slučaja iza oznake 63, krije se V8 twinturbo agregat od 4 litre koji se već nalazi u brojnim mercedesovim modelima koji označavaju vrh ponude. Ovaj r

asni pogon GLC-u donosi 476 KS i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dok se u S verziji može dobiti još više – 510KS i 700 Nm. U svakoj kombinaciji podrazumeva se 4MATIC pogon na svim točkovima. Da bi svu raspoloživu snagu mogao preneti na podlogu i prilagoditi dinamičnost vožnje, Mercedes nudi Dynamic Select sistem sa četiri moda rada, dok GLC Coupe ima i dodatni peti, Race mod. Razumljivo, moćne motore prati i donji postroj, pa se podrazumeva podesivo vazdušno ogibljenje, kao i progresivni servo upravljač.

Od standardnog GLC vizualno se razlikuju po Panamericana grilu hladnjaka (u stilu AMG GT-a), izmenjenim odbojnic

ima i malim spojlerom na krovu, a tu su i točkovi od 19”.
Za kraj ostavljamo pravi šlag na torti i dodajeo da od 0 do 100 S verzija ubrzava za brutalno kratkih 3,8 sekundi, ali da je iz beznednosnih razloga za sve vezije motora i karoserije maksimalna brzina ipak ograničena na 250 km/h. Prodaja GLC 63 4MATIC+ i GLC 63 4MATIC+ Coupé-a počinje tokom maja meseca.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

GT-R kao u igrici na Silverstonu

Porslavljajući početak Gran Turismo Sport video igre koja izlazi 18 Oktobra u Evropi i ...

Opel pre roka ispunio Euro 6d-TEMP normu

Gotovo 14 meseci pre nego što Euro 6d-TEMP postane obavezan za sve novoregistrovane automobile ...

Renault Morphoz je modularno vozilo po meri potreba

Renault MORPHOZ je potpuno električan i dužinom prilagodljiv konceptni crossover bliske budućnosti, koji se ...

General Motors bi se mogao vratiti u Evropu

General Motors bi se mogao vratiti na tržište Evrope kao proizvođač isključivo električnih automobila ...

I Jaguar ode u „električare“ već od 2025. godine

Jaguar nekada poznat po inovativnim i snažnim pogonima se odjavio iz sektora sa SUS ...