Site icon

BMW M4 CS – skupa jurilica

BMW M4 CS je imao svoj svetski debi pred publikom na sajmu automobila u Šangaju ove nedelje, u prelepoj metalik plavoj boji. Smešten je  između M4 sa “Competition” paketom i ekstremnog M4 GTS, M4 CS će koštati 116,900 eura.

Foto: BMW

Pogonjen od strane čuvenog rednog trolitarskog šestocilindraša sa dva turbo kompresora, M4  CS raspolaže 454 KS I 600 NM obrtnog momenta. To znači da ima 29 KS više od standardnog M4 kupea I 10 KS više od “Competition” modela.

Foto: BMW

Ubrzanje od 0-100 kmh postiže za 3.8 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 280kmh. CS je uspeo da “obrne” legendarni Nurburgring za 7 minuta i 38 sekundi što ga stavlja uz rame Lexusa LFA.
M4 je u stanju da ostvari ove brojke zahvaljujući već poznatom sedmostepenom menjaču sa duplim spojnicama koji se može naći u “Competition” paketu. BMW-ovi aktivni M diferencijal sa zatvaračem, M oslanjanje i M Dynamic režim su standardni uz CS. Kao i uz ostatak M4 familije, CS ima različite režime vožnje: comfort, sport i sport plus. Sport plus mod će se rešiti većine elektronskih “dadilja”, ali će se kontrola proklizavanja ipak umešati ako se pređu granice.

Foto: BMW

Uz poklopac motora od kompozitnih materijala ojačan ugljeničnim vlaknima, M4 CS dobija i specifičan prednji difuzor vazduha kao i mali zadnji spojler napravljen od ugljeničnih vlakana. Zadnji difuzor vazduha je pozamljen od M4 GTS-a, a veliki usisnici vazduha na prednjem odbojniku omogućuju bolje hlađenje.

Foto: BMW

U kabini, BMW koristi kombinaciju kože i alkantare kao i lagane trakaste ručke za privlačenje vrata u M4 CS. Naravno, dosta opreme dolazi standardno u CS-u, uključujući dvozonsku klimu, navigaciju  kao i BMW HiFi sistem koji donosi kvalitetnu reprodukciju zvuka.

 

Next: BMW električna vozila na Mašinskom fakultetu u Beogradu