BMW M4 CS je imao svoj svetski debi pred publikom na sajmu automobila u Šangaju ove nedelje, u prelepoj metalik plavoj boji. Smešten je između M4 sa “Competition” paketom i ekstremnog M4 GTS, M4 CS će koštati 116,900 eura.

Pogonjen od strane čuvenog rednog trolitarskog šestocilindraša sa dva turbo kompresora, M4 CS raspolaže 454 KS I 600 NM obrtnog momenta. To znači da ima 29 KS više od standardnog M4 kupea I 10 KS više od “Competition” modela.

Ubrzanje od 0-100 kmh postiže za 3.8 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 280kmh. CS je uspeo da “obrne” legendarni Nurburgring za 7 minuta i 38 sekundi što ga stavlja uz rame Lexusa LFA.
M4 je u stanju da ostvari ove brojke zahvaljujući već poznatom sedmostepenom menjaču sa duplim spojnicama koji se može naći u “Competition” paketu. BMW-ovi aktivni M diferencijal sa zatvaračem, M oslanjanje i M Dynamic režim su standardni uz CS. Kao i uz ostatak M4 familije, CS ima različite režime vožnje: comfort, sport i sport plus. Sport plus mod će se rešiti većine elektronskih “dadilja”, ali će se kontrola proklizavanja ipak umešati ako se pređu granice.

Uz poklopac motora od kompozitnih materijala ojačan ugljeničnim vlaknima, M4 CS dobija i specifičan prednji difuzor vazduha kao i mali zadnji spojler napravljen od ugljeničnih vlakana. Zadnji difuzor vazduha je pozamljen od M4 GTS-a, a veliki usisnici vazduha na prednjem odbojniku omogućuju bolje hlađenje.

U kabini, BMW koristi kombinaciju kože i alkantare kao i lagane trakaste ručke za privlačenje vrata u M4 CS. Naravno, dosta opreme dolazi standardno u CS-u, uključujući dvozonsku klimu, navigaciju kao i BMW HiFi sistem koji donosi kvalitetnu reprodukciju zvuka.
Show Comments