Site icon

Opel Insignia staje na crtu BMW-u!

Od ovog meseca kreće prodaja nove Opel Insignie, a prilično ambiciozno u Opelu najavljuju da će konkurisati ne samo VW Passatu, Ford Mondeu i Škodi Superb, nego da će pokušati da preotme i deo kupaca BMW-a, Mercedesa i Audija.

Foto: Opel

Ovakve ambicije su u poslovnom svetu sasvim opravdane, ali nekako, ne možemo a da se ne prisetimo sličnih ambicija koje su išle svojevremeno uz model Omega i nisu se dobro završile po Opel.
Da se razumemo, ambicije Opela nisu bez osnova. Nova Insignija sjajno izgleda, a glavne argumente za osvajanje kupaca koji su svoje poverenje poklanjali drugim markama, nalazi u činjenici da će nova limuzina biti prepuna opreme koja se pojedinačno može naći kod drugih, ali ne i u zajedničkom paketu, a po ceni za trećinu nižoj od konkurencije sa nekim od pomenutih luksuznih amblema.


Insignia je između ostalog dobila head-up display, osmostepeni automatski menjač, sve najnaprednije asistencije za vožnju pa i vektorisanje obrtnih momenata za bolju upravljivost.
U drugoj generaciji Insignije korigovane su greške prve verzije. Smanjena je masa vozila, prerađen je zbunjujući korisnički interfejs. Iako ima međuosovinski razmak špovećan za 92mm, limuzina je lakša za čitavih 175kg u odnosu na prethodnu. Pored vozne dinamike, dijeta bi trebala da se odrazi i na potrošnju, koja je po fabričkim podacima za 1,6 verziju manja 10%.
Među brojnim opcijama naćiće se dugačka lista elektronskih bezbednosnih asistencija za vožnju, ali i novi pogon na svim točkovima koji je razvio GKN, sa mogućnošću vektorisanja obrtnog momenta i njgegovog usmeravanja na točak sa najboljim kontaktom sa podlogom. Sistemski, važan podatak po kupce je da uz povećan međuosovinski razmak Insignia ima i značajno povećanu ponudu prostora.
Da li su ambicije bile opravdane, saznaćemo veoma brzo, a Insignia u evropske salone stiže tokom juna meseca.

Next: KIA Stonic – stiže još jedan mini SUV