Od ovog meseca kreće prodaja nove Opel Insignie, a prilično ambiciozno u Opelu najavljuju da će konkurisati ne samo VW Passatu, Ford Mondeu i Škodi Superb, nego da će pokušati da preotme i deo kupaca BMW-a, Mercedesa i Audija.

Foto: Opel

Ovakve ambicije su u poslovnom svetu sasvim opravdane, ali nekako, ne možemo a da se ne prisetimo sličnih ambicija koje su išle svojevremeno uz model Omega i nisu se dobro završile po Opel.
Da se razumemo, ambicije Opela nisu bez osnova. Nova Insignija sjajno izgleda, a glavne argumente za osvajanje kupaca koji su svoje poverenje poklanjali drugim markama, nalazi u činjenici da će nova limuzina biti prepuna opreme koja se pojedinačno može naći kod drugih, ali ne i u zajedničkom paketu, a po ceni za trećinu nižoj od konkurencije sa nekim od pomenutih luksuznih amblema.


Insignia je između ostalog dobila head-up display, osmostepeni automatski menjač, sve najnaprednije asistencije za vožnju pa i vektorisanje obrtnih momenata za bolju upravljivost.
U drugoj generaciji Insignije korigovane su greške prve verzije. Smanjena je masa vozila, prerađen je zbunjujući korisnički interfejs. Iako ima međuosovinski razmak špovećan za 92mm, limuzina je lakša za čitavih 175kg u odnosu na prethodnu. Pored vozne dinamike, dijeta bi trebala da se odrazi i na potrošnju, koja je po fabričkim podacima za 1,6 verziju manja 10%.
Među brojnim opcijama naćiće se dugačka lista elektronskih bezbednosnih asistencija za vožnju, ali i novi pogon na svim točkovima koji je razvio GKN, sa mogućnošću vektorisanja obrtnog momenta i njgegovog usmeravanja na točak sa najboljim kontaktom sa podlogom. Sistemski, važan podatak po kupce je da uz povećan međuosovinski razmak Insignia ima i značajno povećanu ponudu prostora.
Da li su ambicije bile opravdane, saznaćemo veoma brzo, a Insignia u evropske salone stiže tokom juna meseca.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Japanci su i za gorive ćelije, ne samo struju

Japanske vlasti podržavaju inicijativu o sve većoj proizvodnji automobila koji koriste hidrogen kao pogonsko ...

Pininfarina hiper automobil stiže 2020.

Pod markom Pininfarina 2020. na tržište će stići električni hiper automobil Vlasnik dizajn studija ...

JLR otpušta u Engleskoj, a zapošljava u Slovačkoj

Kako do veće zarade? Tako što proizvodiš tamo gde je jeftinije, tačnije, manje plate ...

Suzuki prestaje da prodaje Jimny u Evropi kao putničko vozilo

Prema najnovijem izveštaju, Suzuki će povući svoj mini off-roader Jimny sa evropskog tržišta jer ...

Mercedes Benz GLA – SUV ili hatchback?

Da li je Mercedes GLA samo malo podignuta A klasa pretvorena u nazovi SUV, ...

Hyundai Tucson – SUV u službi lake vožnje

Hyundai je za 2019. osvežio svoj Tucson, odlično prodavani SUV koji je itekako važan ...