Audi A7 koji je u Detroitu upravo prikazan u svojoj drugoj generaciji, zvaničnici fabrike nazivaju “tajnim oružjem”
Audi A7 koji je u Detroitu u ponedeljak zvanično prikazan u svojoj drugoj generaciji, zvaničnici fabrike nazivaju “tajnim oružjem” za privlačenje novih kupaca. To je izjavio Anthony Foulk šef proizvodnje Audija i dodao da A7 “gađa” kupce koji traže i prostor i funkcionalnost i sportske osobine u jednom vozilu. Potencijalne kupce vidi negde između kupaca Porsche Panamere i Tesle Model S, a ne treba zaboraviti da se A7 u pojedinim periodima prodavao bolje od svoje osnove od koje preuzima platformu, modela A8.
Iako je izmena u enterijeru u odnosu na prethodni model, novi A7 na karoseriji ima dosta toga novog, uključujući uža prednja LED svetla i LED svetla punom širinom stražnjeg dela, koja izvode i svojevrstan „light show“ kada se vozilo zaključava ili otključava. Naravno, pored šminke, u novom A7 je kompletna nova mehanika koja je premijerno prikazana u A8 prošle godine, uključujući i sve najnaprednije vozačke asistencije i praktično upotrebljiv sistem autonomne vožnje.
Kako Anthony Foulk kaže, kupac A7 se za ovaj model odlučije pre svega zbog njegovog izgleda, ali i kombinacije prostrane kabine smeštene unutar velikog kupea. Prodaja A7 počinje krajem februara, a prema najavi, u Nemačkoj će koštati od 67.800 evra.
Show Comments