Novi Audi A7 preuzima mnogo toga od takođe ovogodišnjeg noviteta A8, pre svega dizajn prednjeg dela. U sebi nosi obilje novih tehnologija, a svi pogonski agregati opremljeni su blagim hibridnim sistemima
Novi A7 postavljen je na MLB Evo platformu kao i novi A8, a sa 4.969 m nešto je kraći od odlazećeg modela, mada zadržva identičnu šrinu. Ipak, međuosovinski razmak je povećan za 10mm, kabinski prostor je dobio dodatnih 21 mm dužine.
Kao i do sada, prednji deo je gotovo potpuno identičan sa A8, uz nešto niži i širi gril hladnjaka, kao i nešto uže svetlosne grupe koje su premljene vrhunskom Matrix LED i Audijevom laserskom tehnologijom. Specifičnim stražnjim delom u formi kupea dominira LED svetlo celom širinom, kao i pomičnim spojlerom koji se automatski izvlači pri brzinama preko 120 km/h.
Velik uticaj A8 je očekivan i vidljiv u enterijeru u kojem je dominantan najnapredniji MMI Touch Response multimedijalni sistem. Preko dva ekrana osetljiva na dodir upravlja se većinom funkcija automobila, pri čemu je gornji ekran od 10.1” zadužen za informacije, muziku i navigaciju, dok je donji manji od 8.6 inča zadužen za klimatizaciju i udobnost. Kupcu je u standradnoj i dodatnoj opremi ponuđeno čak 39 vozačkih asistencija, a tokom 2018. pojaviće se i funkcija autonomnog parkiranja koj se kontroliše preko pametnog telefona.
Vlasnik ima mogućnost formiranja sopstvenog profila gotovo 400 različitih parametara, a vozilo je u mogućnosti da komunicira sa drugim Audi vozilima preko ‘Car-to-X’ tehnologije. Što se ponude prostora tiče, povećan je prostor za glave putnika na stražnjem sedištu, dok je prtljažnik sa 535 litara osta na nivou prethodnog modela.
Kao i A8 novi A7 koristi električne instalacije sa naponom od 48V, a u startu prodaje početkom sledeće godine, A7 će se moći kupiti samo sa jednim agregatom pod oznakom 55 TFSI. To će biti 3.0 TFSI benzinac sa 335 KS i 500 Nm obrtnog momenta, uz koji će ova kupe limuzina do 100 km/h ubrzavati za 5.3 sekunde. Ovaj, kao i svi ostali motori u A7 imaće i blagi hibridni sitem, sistem za rekuperaciju električne energije kao i sistem gašenja motora pri malim opterećenjima. Svi A7 Sportback imaju standarni pogon pozadi, dok je Quattro na spisku opcija, a i tada će amo kada je potrebno snaga biti poslata na prednje točkove. Među opcijama će se naći i upravljanje na svim točkovima, čak četiri postavke ogibljenja, i stražnji diferencijal sa zatvaračem. Najava je da će u februaru kada krene prodaja u Nemačkoj koštati od 67.800 evra pa naviše.
Show Comments