fbpx

Pogledaj iPhone pa napravi Volkswagen

Volkswagen gleda u iPhone i iPad tražeći inspiraciju za dizajn električnih vozila

Foto: Volkswagen

Klaus Bischoff šef dizajna Volkswagena izjavio je da kompanija posmatra dizajn Appleovih proizvoda kao što su iPhone i iPad, kako bi definisala dizajn svojih budućih električnih vozila, koja ne scenu stupaju već 2020. Kako kaže Bischoff Apple se izdvoji od svojih najvećih konkurenata dobrim delom zahvaljujući dizajnu i estetikom iPhone-a i iPad-a. Volkswagen će na dizajn svojih vozila primeniti model jednostavnosti dizajna koji je ustanovio elektronski gigant.

Foto: Volkswagen

Klaus Bischoff kaže da se redefinišu vrednosti Volkswagena za buduća električna vozila, koja će čistim i jednostavni dizajnom doneti potpuno novu arhitekturu nemačkih automobila.
Ova redefinicija kompletne marke definitivno dolazi u teškom periodu po kompaniju, koja je još uvek snažno opterećena dizel skandalom, i enormnim troškovima sa te strane, dok sa druge strane mora da ulaže u elektrifikaciju vozila, sa kojom je po mnogima zakasnila. Radi ilustracije, dovoljno je pomenuti da će d 2022. VW uložiti 34 milijarde evra u elektrifikaciju vozila, tehnologije autonomne vožnje i digitalne mobilnosti. Samo MEB platforma, na kojoj će se naći 20 budućih modela kao što su I.D. hatchback, I.D. Crozz crossover i I.D. Buzz microbus koštaće šest milijardi evra.

Foto: Volkswagen

U celoj ovoj priči veoma je zanimjivo i od koga dolazi izjava. Klaus Bischoff je u VW-u već više od 25 godina, a u poslednjoj deceniji, kao šef dizajna, definisao je izgled brojnih modela. Međutim, postao je najčuveniji po skandalu sa salona u Frankufurtu 2011., kada su kamere zabeležile kako bivši CEO kompanije, moćni Martin Winterkorn, koji je bio nezadovoljan nakon što je otkrio neke detalje na modelu Hyundai i30, kritikuje Bischoffa i rad njegovih ljudi. A tema je bila zvuk “škljocanja” pri podešavanju upravljača.
Za ovaj, ne baš prijatan slučaj Bischoff kaže da je tada sve bilo veoma centralizovano, sa veoma uskim i strogim ograničenjima. Za današnje vreme tvrdi da je bolje nego ikada, i da ima slobodu da stvari radi onako kako on misli da treba.

 

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – Russel kaže da su drugi brži

Formula 1 za sada nudi više nepoznanica nego informacije, ali vozač tima Mercedes-AMG tvrdi ...

Zašto Mercedes EQC nema prtljažnik i napred, a mogao bi?

Upravo predstavljeni Mercedes EQC, u tradicionalnom motorskom prostoru nema prtljažnik, a mogao bi. Zbog ...

Renault se vraća u Williams Formula 1 tim?

Renault je u Formuli 1 jedini proizvođač motora koji snabdeva samo sopstveni tim, ali ...

Mercedes-Benz predstavio EQG električnu G-Klasu

Koncept EQG pruža uzbudljiv uvid potpuno električne verzije legendarne serije modela za sve terene ...

Prodrive sprema automobil za Dakar 2021.

Britanska firma Prodrive specijalista za pripremu trkačkih automobila priprema vozilo za nastup na Dakaru ...

Prvi pa i sportski SUV – Seat Alteca FR

Seat se priprema da premijerno pokaže FR verziju modela Ateca na domaćem terenu, na ...