Dizajneri su se pri stvaranju novog modela Africe vodili idejom “beskompromisne avanture”. Ta ideja prisutna je kroz kompletnu spoljašnost motocikla, od minimalnog oklopa, preko dvostrukih LED svetala originalnog dizajna, pa sve do sedišta podesivog po visini.
Honda CRF 1000L Africa Twin je nasledila avanturistički duh slavnih prethodnika i donela inovativan i moćan dvocilindrični motor u laganoj, agilnoj šasiji. Pored standardnog modela, u ponudi se nalaze i dve dodatne verzije: prva sa zadnjim ABS-om i višestrukim režimom kontrole obrtnog momenta (HSTC), i druga opremljena Hondinom jedinstvenom dvostrukom transmisijom (nudeći novu off-road funkciju), zadnjim ABS-om i HSTC-om. Kod Honde sve kreće od motora, pa se dvocilindraš zapremine 998 ccm konstrukcijski temelji na trkačkim motorima modela CRF 250R i 450R. Razvija snagu od 70 kW pri 7.500 o/min uz maksimalni obrtni momenat od 98Nm pri 6.000 o/min.
Zato su osnovna obeležja novog modela Africa Twin snažan motor, izuzetno pouzdana šasija, automatski menjač, suspenzija za duga putovanja, kao i uspravan položaj vozača tokom vožnje, sa širokim upravljačem koji osigurava bolju stabilnost na svakoj podlozi. U svemu ovome leži ključ udobnosti, lakoće vožnje i prilagodljivosti svakoj situaciji bilo da se vozi na autoputu, planinskom stazom ili po gradu.
Ogroman rezervoar za gorivo zapremine 18,8 litara, kao i potrošnja od svega 4,6 l/100 km (za model sa DCT menjačem) dodatno naglašavaju avanturistički duh motocikla i omogućavaju putovanje od gotovo 500km.
Nakon Sajma automobila zainetesovani klijenti će biti u mogućnosti da se, pored ovih modela, u Hondinom salonu na Novom Beogradu, upoznaju u i “flagship” modelom ovog brenda – Honda Gold Wing.
Show Comments