fbpx

Spremna i nova Opel Mokka sa SUS motorima

Opel nakon nove električne Mokke, sada najavljuje i Mokku sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem

Uprkos nešto dužem međuosovinskom rastojanju (+2,0 mm), nova Mokka je 12,5 cm kraća od prethodnog modela, dok svojim putnicima nudi sličan prtljažni prostor do 350 litara. Ukupna dužina od samo 4,15 metara čini je izuzetno lakom za manevrisanje i parkiranje u urbanim i prigradskim područjima.
Dizajn nove Mokke iznenađuje. Novost koja se takođe ističe kao prvi model kog odlikuje buduće lice marke i potpuno digitalni kokpit sledeće generacije: Opel Vizor i Opel Pure Panel. Horizontalno rastegnuta instrument tabla integriše dva široka ekrana; onaj ispred vozača je velik do 12 inča. Da bi omogućili intuitivnu upotrebu i neprekidno fokusiranje vozača na put, Opelovi dizajneri zadržali su kontrolne tastere za osnovne funkcije.
Sa GS Line opremom, Opel nudi po prvi put sportskiji izgled verzije Mokke. Ova nova oprema uključuje otvaranje dnevnog svetla sa crvenim potpisom, crni Vizor visokog sjaja, crna umesto hromiranih spoljnih elemenata i znački, specifična šara prednjih sedišta, crvena obloga instrument table, naplatci od lakih legura u crnoj boji, dvobojni krov i crni poklopac motora – čini Mokku veoma upadljivom.
Nova Mokka ostaje verna Opelovoj tradiciji koja definiše brend  tako da inovativne tehnologije iz viših klasa vozila učini dostupnim širokom krugu kupaca. Tu spadaju napredni sistemi poput ACC (adaptivni tempomat) i aktivnog pozicioniranja u traci. Sistem osvetljenja takođe nudi vodeće tehnologije sa prilagodljivom i stoga bez odsjaja IntelliLux LED® matričnom svetlošću koja sadrži 14 elemenata, jedinstvenih u segmentu. Sve verzije modela Mokka standardno se isporučuju sa LED svetlima napred i pozadi, električnom parkirnom kočnicom kao i prepoznavanjem saobraćajnih znakova. Dostupna je i kamera za panoramski pogled od 180 stepeni.

2020 Opel Mokka

Nova Mokka zasnovana je na novoj verziji visoko efikasne multi-energetske platforme CMP. Ovaj lagani i efikasni modularni sistem nudi maksimalnu fleksibilnost u razvoju vozila i omogućava upotrebu čisto električnog pogona kao i motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Kupac ima izbor.
Inženjerski tim u Russelsheimu posebno je radio na smanjenju težine, s jedne strane, smanjenjem do 120 kg u odnosu na prethodnu generaciju, a s druge strane na povećanju krutosti karoserije. Prednosti su očigledne: nova Mokka troši znatno manje, a istovremeno je mnogo reaktivnija, okretnija i zabavnija u vožnji.
Živahni, a ekonomični benzinski i dizel motori nude snagu od 74kW (100ks) do 96kW (130ks). Umerena potrošnja goriva i superiorne performanse karakteristične su za sve opcije pogonskog sklopa.
Visoka efikasnost i živahne performanse karakteristične su za nove benzinske motore. Unutrašnje trenje i gubici od trenja su svedeni na minimum. Turbo punjač takođe reaguje odmah, sa jakim razvojem obrtnog momenta već pri niskim obrtajima. Maksimalni obrtni moment motora od 74kW (100ks) 1.2 je 205Nm; jača verzija od 96kW (130ks) razvija čak 230Nm. Sa većim maksimalnim obrtnim momentom dostupnog u širokom opsegu, oba motora su prepoznatljiva po svojoj visokoj voznoj sposobnosti. Dostupno je najmanje 95 procenata maksimalnog obrtnog momenta između 1.500 i 3.750 o / min – u kombinaciji sa malom težinom vozila, ovo omogućava vrlo dobru vožnju.
Vozne performanse odgovaraju visokoj efikasnosti motora. Nova Mokka sa 96kW (130ks) i manuelnim menjačem postiže maksimalnu brzinu od 202km/h, uz ubrzanje od 0 do 100km/h za 9,2 sekunde. Podjednako je impresivan i 1.2 Turbo sa 74kW (100ks). Najvećom brzinom od 182km/h, ubrzava od 0 do 100km/h za oko 11 sekundi.
Početni motor od 74 kW (100ks) standardno je opremljen manuelnim menjačem sa šest brzina. Sa 1.2 od 100 kW (130 ks), kupci mogu da biraju između šestostepenog ručnog ili glatkog automatika sa osam brzina. Prilagodljivi programi menjanja brzina i tehnologija Quickshift predstavljaju najsavremenije u Mokkinom tržišnom segmentu. Vozači mogu sami da menjaju brzine preko standardnih lopatica na volanu.

2020 Opel Mokka

Dva benzinska motora pridružuju se 1,5-litarskom dizelu sa šestostepenim manuelnim menjačem, koji proizvodi 81kW (110ks) i maksimalni obrtni moment od 250Nm.
Nova Mokka stiže u B-segment sa vrhunskim inovacijama koje su donedavno bile dostupne samo u luksuznoj klasi. Upozorenje na sudar sa automatskim kočenjem i otkrivanjem pešaka deluje brzinom većom od 5,0km/h. Ako se vozilu ili pešaku ispred približi prebrzo, sistem oglašava zvučni signal upozorenja i prikazuje poruku u informacionom centru za vozača. Ako je sudar neizbežan, sistem kočenja se priprema i, ako je potrebno, aktivira se kočenje u nuždi kako bi se umanjili efekti potencijalnog sudara. Ispod 30 km/h, sistem može potpuno zaustaviti vozilo. Ako brzina pređe 30km/h, brzina se smanjuje i vozač mora aktivno kočiti.
Adaptivni tempomat održava određenu udaljenost između nove Mokke i vozila ispred, koristeći senzore radara i kamere. Operativno između 30 i 180 km/h. Brzina vozila se povećava ili smanjuje da bi pratila vozilo ispred, ali neće premašiti zadatu brzinu. Sa automatskim menjačem, sistem nudi dodatnu funkciju zaustavljanja i kretanja. Može zaustaviti automobil i pratiti vozilo ispred njega u gužvi.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Direktno iz Ženeve – Volkswagen T-Cross

Kompanija Porsche Srbija i Crna Gora se u hali 5 posetiocima se predstavila konceptom ...

Alfa Romeo izlazi iz Formule 1?

Prema informacijama iz italijanske štampe, Alfa Romeo bi se ubrzo mogao povući iz Formule ...

Renault Grupa: Prva godišnjica fabrike Refactory

Renault Grupa je obelodanila uspeh svog projekta Refactory: fabrika u Flinsu je pretvorena u ...

Kamperi su zabavni ali veoma nebezbedni

Kamperi ili RV-i “motorhome”-ovi su zabavni za uživanje, ali i veoma nebezbedni kada se ...

Ako poželite da driftujete…

Driftovanje je lepo i atraktivno, ali samo kada je bezbedno i kada se radi ...

Peugeot 208 – vraća francuski šik u B segment

Peugeot 208 ima pred sobom ozbiljan zadatak, mnogo veći od samog vraćanja francuskog šika ...