Ducati će se u bliskoj budućnosti spustiti i u niže kategorije po pitanju zapremine motora
Ducati jeste poznat po velikim motociklima, ali biznis je biznis, pa je rukovodstvo shvatilo da ima još prostora za zaradu, i to na suprotnoj strani. Tačnije, u nižim klasama motocikala, sa agregatima manje zapremine. Potražnja motora u kasama od 125 do 300 cm³ je velika, pa će se Ducati potruditi da i ovim, brojnim, kupcima ponudi svoje modele. Ali u ovu, za Ducati nepoznatu zonu, neće ići sam, nego se obratio za malu „pomoć prijatelja“. Mala pomoć, ali od jako velikog prijatelja, stiže iz Indije. Hero MotoCorp je najveći proizvođač dvotočkaša na svetu. Nekadašnja zajednička investicija sa Hondom, od 2010. je nezavisna i veoma uspešna kompanija, koja se, gle čuda, nalazi u Indiji, najvećem tržištu dvotočkaša na svetu. Sve skupa, ovo može postati win-win situacija za Ducati, koji nikada nije mario za male, relativno pristupačne motocikle – barem ne do sada. Isto tako, Hero je do sada bio potpuno nezavisan od zapadno evropskih kompanija, ali će sada krenuti novim putem.
Iako nije zvanično potvrđeno, a očekuje se uskoro, Hero će razviti kompletan motocikl, odnosno, platformu za nekoliko modela, dok će Ducati razviti novu generaciju agregata. Pretpostavlja se da će, barem za početak, na Ducati/Hero platformi nastati dva modela, koji bi stil mogli preuzeti dobrim delom od Scramblera i Multistrade. Iako obe fabrike službeno ćute o ovom saradnji, uskoro se očekuje zvanično saopštenje, najverovatnije kada bude definisana dinamika celog projekta.
U celoj ovoj priči zapravo nema ništa čudno. BMW već ima ovaj vid saradnje i modeli BMW G310R i BMW G310GS nastaju u kooperaciji sa indijskim TVS-om, a o silasku u niže klase razmišlja čak i Harley.
Show Comments