Peugeot na domaćem terenu sa prelepim konceptom e-Legend

Sa svojih 120 godina istorije Peugeot je jedna od najstarijih marki, ali i marki koja je donela najlepše automobile

Foto: Peugeot

Krajem šezdesetih godina prošlog veka, Peugeot je u saradnji sa studijom Pininfarina stvorio prelepi 504 Coupe, a na salonu u Parizu na podsetio na eleganciju i šik klasike, uz modernu tehnologiju. Peugeotov koncept je nazvan e-Legend, ima potpuno električni pogon i veoma napredan sistem autonomne vožnje.

Iako stilom naslonjen na prošlost, e-Legend u sebi ima raspoređeno ni manje ni više nego 16 ekrana različitih dimenzija, od kojih najveći ima čak 49 inča. Enterijer je potpuno mnimalstički uz komande koje su svedene na minimum.

Foto: Peugeot

Pogon ovog elegantnog koncepta je veoma ozbiljan. Na sve točkove raspodeljeno je 456 KS i ogromnih 800 Nm, uz bateriju od 100 kWh, dovoljnu za vožnju od 600 kilometara po novom WLTP metodu merenja. Uz maksimalnu autonomiju, najavljena je i mogućnost brzog punjenja i to za 25 minuta, čime se obezbeđuje prelazak 500 kilometara. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je za manje od četiri sekunde, ali je maksimalna brzina ipak relativno skromnih 220 km/h.

Foto: Peugeot

Na žalost svih onih koji su se ponadali da bi se u serijskoj proizvodnji mogao naći ovakav kupe i to na platformi novog 508, fabrika je već saopštila da ne postoji plan za proizvodnju kupea ni nalik e-Legendu. Šteta, prava šteta…

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Wolff poklonio pobedu Hamiltonu

Valtteri Bottas je danas bio najbrži, ali njegov šef je odlučio da ne treba ...

Parkirani Tesla Model S eksplodirao iz čista mira

Nakon što se pojavio video parkiranog Tesla Modela S kako se podvozje dimi, pa ...

Ferrari uvodi novu tehnologiju farbanja svojih automobila

Zamislite crveni Ferrari koji je posle par godina posta ljubičast, zbog toga što je ...

Zvanično pokazan BMW M8 čak i kao kabrio

Zvuči čudno ali BMW u Seriji 8 nikada nije imao M verziju. Sada je ...

Kamera za automobil glavu čuva

Kamere za automobil su sve više svakodnevno prisutne alatke kod vozača. Povećane distrakcije vozača ...

Alonso vozio Toyota LMP1

Fernando Alonso je prvi put vozio LMP1 prototip Toyota TS050 HYBRID u okviru priprema ...