Čovek koji stoji iza poslednje dve generacije Chevrolet Camara, Al Oppenheiser, uskoro će predvoditi GM-ovu novo formiranu grupu za električna vozila
Čovek koji je stojao iza pete i šeste generacije Chevrolet Camara, Al Oppenheiser, uskoro će predvoditi GM-ovu nedavno formiranu grupu za električna vozila, preneo je Car and Driver. General Motorsov glasnogovornik, Michael Albano, je u intervjuu rekao da kompanija želi da premesti neke od svojih nejvećih talenata u razvoj električnih automobila, s obzirom na fokus ka vozilima sa nultom emisijom. “Lansirali smo poslednju varijantu ove generacije Camara, što znači da je pravo vreme da se Oppenheiser fokusira na električna vozila”, rekao je Albano.
Tužni deo ove izjave je da se ukida Z/28 verzija aktuelne generacije Camara. Oppenheiser će u svojoj novoj ulozi raditi na više različitih električnih vozila, umesto na specifičnom modelu. GM nije odbacio mogućnost električne verzije visokih performansi kao dela uloge bivšeg šefa Camara. Uprkos svim uspesima Camara u pogledu performansi, Oppenheiser je u ranijem intervjuu priznao da Mustang ”jede Camarov ručak”. On je dodao da bi veći fokus na bazne verzije modela trebao da nadoknadi neke od ranijih gubitaka, te se rodio Camaro Turbo 1LE. Na mesto Ala Oppenheisera će doći Mark Dickens, trenutni direktor “Performance Variants, Parts, Accessories, i Motorsports Engineering” odseka.
Show Comments