Site icon

Nissan vraća svoj legendarni RB26DETT motor u proizvodnju

Nissanov šestocilindarski twin-turbo motor, pod oznakom RB26DETT, dostigao je legendarni status, a uskoro se ponovo vraća u proizvodnju

Foto: Nismo

Nissanov 2.6 litarski twin-turbo redni šestocilindraš, poznat kao RB26DETT, pokretao je tri generacije modela Skyline GT-R, i poznat je širom sveta po svom kvalitetu i mogućnostima. RB26DETT je penzionisan kada se pojavila aktuelna generacija modela GT-R krajem prošle decenije, ali se nove jedinice još uvek mogu kupiti. Nismo prodaje ove jedinice već godinama, ali bazna cena od oko 40,000 dolara ih čini prilično skupim i nepristupačnim. Međutim, Nissanov „Nismo Heritage Parts“ program sada omogućava kupovinu glavnih delova motora, čime omogućava ljubiteljima da naprave verziju iz svojih snova, uparivanjem željenih delova, bili oni fabrički ili aftermarket.

Foto: Nismo

Na listi se, među ostalom, nalaze blok i glava motora, kolenasto vratilo, razni zaptivači, klipovi, klipnjače, delovi izduvnog sistema, pumpa za gorivo, elektro instalacije, itd… Nissan nudi čak dve verzije bloka. Standardna jedinica košta oko 1,500 dolara i može se ugraditi u R32, R33, i R34 generacije modela GT-R, a dostupna je i ojačana jedinica, poznata kao N1 blok, dizajnirana za R33 i R34, čija cena je oko 3,800 dolara.

Foto: Nismo

Nissan je inicijalno lansirao svoj „Nismo Heritage Parts“ program sa fokusom na R32 generaciju modela GT-R. Program se ipak proširio od tad i sada nudi delove za dodatne dve generacije. Pored delova motora, najnovija ponuda obuhvata veći izbor delova karoserije R32 generacije i sklop motora za brisače vetrobrana. Nissan tvrdi da će „Nismo Heritage Parts“ program nastaviti da se širi zahvaljujući inputu GT-R zajednice u vezi traženih delova.

Next: Novi BMW Z4 premijerno u Srbiji