Ford je predstavio novi Escape, tačnije identičan model koji se u Evropi prodaje pod imenom Kuga
Ford je povećao svoju popularnu Kugu, ali je oštrim režimom dijete uspeo da uprkos povećanju, masu vozila smanji za više od 90 kilograma. Kuga za 2020. je postavljena na novu platformu, ima povećan međuosovinski razmak i trag točkova, tako da u kabini nudi više prostora po visini u i zoni ramena, odnosno po širini.
Međutim, iako nikada nije ni bila pravi terenac, niti je imala takve ambicije, Kuga ima smanjen klirens od tla, čime obećava još bolju voznu dinamiku.
U dizajnerskom pogledu, Ford je penzionisao oštre crte po kojima je aktuelna kuga prepoznatljiva, i novom modelu podario daleko mekše i suptilnije linije, pa sada čak deluje mnogo manje nalik SUV-u, a mnogo više povišenom hatchbacku.
Po pitanju funkcionalnosti, nova Kuga donosi dosta unapređenja. Zahvaljujući uzdužno pomičnoj zadnjoj klupu, bez preklapanja naslona moguće je povećati zapreminu prtljažnka do čitavih 1062 litre. Ovaj podatak se odnosi samo na benzinske motore, dok hibridna opcija ima nešto manji prtljažnik, zbog baterije smeštene ispod zadnje klupe.