Nazvan je po rtu na Majorki, i prvi je originalni model za brend Cupra. Pokazan je u Ženevi, sada je po prvi put u pokretu
Cap de Formentor je čuveni rt sa svetionikom na Palma de Majorki, a Formentor je prvi model namenski stvoren za brend Cupra. Statično je kao koncept prikazan na ovogodišnje salonu u Ženevi, a objavljivanjem prvih fabričkih fotografija Cupre Formentor u pokretu, počelo je ispunjavanje obećanja da Cupra neće bit samo marka sportski modifikovanih modela Seata, nego brend koji će živeti sopstveni život i imati sopstvenu modelnu ponudu.
Razumljivo, CUV Formentor se mehanički potpuno oslanja na VW Grupu. Donji postroj (MacPherson napred, multilink pozadi), i DSG menjač sa sedam stepeni prenosa su poznati, ali ono što je potpuno novo je pogonska jedinica. Formentor pogoni hibrid visokih performansi koji preko 4Motion pogona točkovima sporučuje ukupno 245 KS, uz diferencijale sa ograničenim proklizavanjem. Uz bateriju od 14.1 kW, Formentor ima autonomiju na struju od 50 kilometara po WLTP ciklusu merenja.
Za sada, fabrika još nije saopštila previše detalja, obzirom da je Formentor i dalje deklarisan kao koncept, ali, evidentno je da početak serijske proizvodnje postaje pitanje dana, a da mesta za skepticizam po po pitanju samostalnog života brenda Cupra ima sve manje. Odavno smo naučili da ništa ne može preko noći, pa se tako preko noći neće roditi ni ova nova sportska marka.
Show Comments