Site icon

Renault Megane R.S. Trophy-R pomera granice

Biće ih proizvedeno samo 500 komada, i praktično je trkački automobil legalan za saobraćaj

Foto: Renault

Renault je još jednom pomerio granice do kojih Megane R.S. može da ide. Već je R.S. Trophy bio mnogo, a R verzija donosi još više, nakon brojnih izmena. Pre svega olakšan je za čitavih 130 kilograma, 4Control sistem upravljanja na svim točkovima zamenjen je sportskim sistemom oslanjanja, koje je inače potpuno izmenjeno i opremljeno Ohlins podesivim gasnim amortizerima.

Foto: Renault

Aerodinamika je dodatno unapređena poklopcem motora od ugljeničnih vlakana, i dodacima ispod vozila i na zadnjim difuzoru. Među opcije stigli su povećani Brembo karbon-keramički diskovi, a u standardu je lagani Akrapovič titanijumski sportski izduvni sistem.

Foto: Renault

Motor je manje više neizmenjen. Četvorocilindraš od 1.8 litara uz pomoć turbine stiže do 300 KS, ali izmena je u prenosu snage. Sedmostepeni DCT menjač sa dvotrukim kvačilom, zamenjen je šestostepenim manuelnim, i to zbog toga što je ova menjačka kutija lakša od DCT-a. Diferencijal je dobio Torsen zatvarač, za maksimalnu isporuku snage prilikom prolaska kroz krivinu.

Foto: Renault

Naravno, i enterijer je sportski „utegnut“, pa su između ostalog stigla i Sabelt sportska sedišta od ugljeničnih vlakana i sigurnosni pojasevi u šest tačaka, kao i sistem za lako vađenje zadnje klupe iz vozila.
Renault tvrdi da je Megane R.S. Trophy-R praktično trkački automobil koji je legalan za ulicu. Proizvešće samo 500 komada, a cena za sada ostaje tajna.

Next: Koja je razlika između punjenja pneumatika azotom i vazduhom?