fbpx

Nissan osvežio i unapredio Navaru

Nissan je objavio više informacija o poboljšanjima Nissan Navara pick-upa koji je u prodaji širom Evrope

Foto: Nissan

Niz nadograđenih tehnologija obezbeđuju da je Navara na vrhu klase u pick-up sektoru i sa vodećom u industriji panevropskom garancijom od 5 godina / 160,000km kao standard.
Efikasniji motor ima ekonomičnu potrošnju od 6.9 litara na 100 km (kombinovani ciklus, preračunate vrednosti NEDC) i emisije koje sada počinju od 182 g CO2 po km.  Kao vrhunski svestrani radni alat, twin-turbo motor Navare dolazi sa izborom od dva izlaza snage nudeći respktivnih 163 KS / 120 kW i 190 KS / 140 kW. Ulazni nivo motora donosi za 22 Nm povećan obrtni momenta koji iznosi 425 Nm, zahvaljujući promeni sa jednog na dva turbopunjača.

Foto: Nissan

Motor sada koristi čelične klipove i Diamond Like Carbon premaz za klipne prstenove, kao i niži stepen kompresije od 15.1 (naspram ranijeg 15.4). Pritisak u sistemu za ubrizgavanje goriva povećao se sa 2000 na 2200 bara sa novom pumpom radi veće preciznosti i efikasnosti. Sistem za hlađenje vode je nadograđen, a novi izduvni sistem integriše filter dizel čestica (DPF) i tehnologije selektivne katalitičke redukcije (SCR) što obezbeđuje kompaktniji dizajn sa nižim emisijama NOx.

Foto: Nissan

Navarin potpuno novi šestostepeni ručni menjač proizveden u Evropi, prvi je primenjen na globalnom nivou. Novi menjač donosi značajno poboljšanje u pogledu lakše promene stepena prenosa i sofisticiranost zahvaljujući usvajanju kraće ručice menjača, poboljšanoj sinhronizaciji i smanjenim vibracijama. Novi menjač odlikuje konvencionalniji način promene stepena prenosa, sa prenosom za vožnju unazad smeštenim pored prvog i novi stepen prenosa za efikasniju potrošnju goriva i niži nivo buke tokom vožnje autoputem. Dalje unapređivanje 7-stepenog automatskog menjača dovelo je do poboljšanja po pitnju udobnosti, sofisticiranosti i odziva.

Foto: Nissan

Navaru odlikuje druga generacija zadnjeg multilink oslanjanja sa 5 spona, a radikalno odstupanje od lisnatih opruga korišćenih na većini konkurentnih pick-upova obezbeđuje bolju udobnost i kontrolu bez kompromisa po pitanju mogućnosti. Nissan je prvi proizvođač koji je doneo vešanje sa 5 spona na tržište pick-upova nosivosti od 1 tone na Navara Double Cab lansiranoj 2015. godini, a sada je ono primenjeno na King Cab i predstavlja prvu primena u svetu za ovu vrstu pick-upova.
King Cab povećava nosivosti u odnosu na prethodni model za 55-95 kg (u zavisnosti od specifikacije) koja sada iznosi 1,165 kg (i dozvoljena ukupna težina 3,200 kg). Double Cab u međuvremenu nosivost povećava za 54 – 114 kg (u zavisnosti od specifikacije) i sada iznosi 1115 kg – 1180 kg sa ukupnom dozvoljenom težinom od 3250 kg.
Modifikovanje prednjeg oslanjanja omogućava olakšano upravljanje i lakše i komfornije manevrisanje pri malim brzinama. Podignuto zadnje oslanjanje za 25 mm i nova spiralna opruga poboljšavaju preciznost vođenja zadnje osovine.

Foto: Nissan

Prednji kočioni diskovi su povećani od 296 mm na 320 mm, a zadnje kočnice sada odlikuju diskovi od 308 mm umesto prethodnih bubnjeva. Pored poboljšanja zaustavnog puta ovo je doprinelo boljem osećaju pri koriščenju pedale i otpornosti na bleđenje, smanjenju nivoa buke i lakšem postizanju maksimalnih performansi, uz smanjenu potrebnu snagu pritiska na pedalu do 40% .
Ostale značajne nove karakteristike ovogodišnjeg modela uključuju inteligentni Trailer Sway Assist. Ovaj novi sistem predviđa uticaj prikolice otkrivanjem skretanja sa pravca i vrši male korekcije u pojedinačnom kočenju točkova i smanjenje obrtnog momenta kako bi se vozilo i prikolica stabilizovali. Inteligentno naglo kočenje, Pomoć pri kretanju na uzbrdici, Kontrola pri kretanju nizbrdo i inteligentni Around View Monitor ponovo su uključeni kako bi učvrstili status Navare kao univerzalnog pick-upa koji sadrži najnoviju tehnologiju.

Foto: Nissan

U unutrašnjosti, odnos između vozača i vozila je redefinisan zahvaljujući novim NissanConnect sa Alliance In-Vehicle Connectivity (A-IVC). Informativno zabavni sistem NissanConnect dramatičnim izmenama hardvera i softvera omogućava korisnicima pregled njihovog telefona unutar vozila, prikazan na novom 8” ekranu visoke rezolucije (prethodna verzija 7”) sa multi-touch kontrolom i bržim vremenom odziva. Navara takođe donosi dodatnu aplikaciju NissanConnect Services sa telematskom kontrolnom jedinicom i ugrađenim 4G uređajem koji omogućava razmenu podataka bez posebne telefonske veze. Ugrađene TomTom mape kombinovane sa over-the-air ažuriranjem obezbeđuju precizno mapiranje u stvarnom vremenu, uz informacije o saobraćaju uživo, 3D mape, informacije o vremenu i Google Satellite i Street View. Aplikacija takođe uključuje daljinsko upravljanje i kontrolu svetala kao i daljinski lokator vozila za vrhunsko putovanje bez stresa. Novi sistem je kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto, pružajući besprekornu povezanost koju očekuju današnji potrošači.

Foto: Nissan

Nadograđena Navara predstavlja u evoluciji pick-upova sinonim za robusnu i savremenu estetiku. Pored povišenog položaja proizašlog iz poboljšanog oslanjanja, novi dizajn točkova primenjuje se na celom Navara asortimanu. Veličina točkova je takođe povećana sa 16 na 17 inči na nižim razredima. Modeli više klase imaju LED farove sa crnom unutrašnjom oblogom visokog sjaja koja zamenjuje prethodni hromirani deo dizajna. Navara uključuje i panevropsku garanciju od 5 godina / 160,000km kao standard.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Peugeot učesnik manifestacije „EKOMOBILNOST“

PEUGEOT manifestaciji “ekomobilnost” predstavLJA dva svoja elektrifikovana modela, e-208 i 3008 Hybrid Ekomobilnost u ...

Kia EV6 ima 577 KS u najsnažnijoj izvedbi

Kia je nedavno otkrila potpuno novi model EV6 i sa njim i novu dizajnersku ...

Hyundai otkrio svoj novi električni SUEV Seven

Hyundai Motor je otkrio, koncept novog sportskog električnog vozila (SUEV) SEVEN na AutoMobility LA ...

Formula 1 nije zaboravila da bude uzbudljiva

Formula 1 još uvek nije zaboravila da bude uzbudljiva, barem prema kvalifikacijama za sprint ...

Toyota u Tokiju predstavila nova transportna rešenja

Toyota predstavlja novi ultrakompaktni BEV koji je spreman za proizvodnju, na posebnoj izložbi „FUTURE ...

Ford ugasio dizel motor za Fiestu

Ford je prestao da proizvodi model Fiesta sa dizel motorom i veruje da će ...