fbpx

Kia EV6 ima 577 KS u najsnažnijoj izvedbi

Kia je nedavno otkrila potpuno novi model EV6 i sa njim i novu dizajnersku filozofiju, a sada su poznate i detalju u vezi pogonskog sklopa  

Foto: Kia

Model EV6 je nastao u skladu sa Kijinom novom dizajnerskom filozofijom “Spajanje suprotnosti” i predstavlja u budućnost usmeren EV dizajn, koji karakterišu visokotehnološki detalji. Pokreće ga isključivo električna energija, sa mogućnošću izbora različitih dometa i pogona sa nultim emisijama. EV6 je prvi namenski BEV, koji je Kia napravila na potpuno novoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP), te predstavlja prvi deo Kijinog prelaska u novu eru elektrifikacije.

Foto: Kia

EV6 kupcima nudi više mogućnosti izbora isključivo električnog pogona sa nultim emisijama, uključujući visokonaponski baterijski sklop za dugu autonomiju (77,4 kWh) i standardnu autonomiju (58 kWh). EV6 GT-line je takođe na raspolaganju sa dugom i standardnom autonomijom, dok je EV6 GT raspoloživ samo sa baterijskim sklopom za dugu autonomiju. EV6 je Kijino prvo električno vozilo raspoloživo sa pogonom na 2 ili 4 točka.

Foto: Kia

EV6 2WD sa kapacitetom baterije od 77,4 kWh može sa jednim punjenjem preći više od 510 kilometara po WLTP kombinovanom načinu merenja. Sa najvećim obrtnim momentom od 605 Nm, koji je na raspolaganju kod AWD izvedbe, EV6 može ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 5,2 sekunde. Baterijski sklop kapaciteta 77,4 kWh sa elektro motorom snage 229 KS prenosi snagu preko zadnjih točkova, dok AWD izvedba na prednje i zadnje točkove prenosi 325 KS.

Foto: Kia

Izvedba sa kapacitetom baterije od 58 kWh omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,2 sekunde, sa najvećim obrtnim momentom od 605 Nm kod izvedbe sa AWD pogonom. Ova izvedba sa elektro motorom snage 167 KS ima zadnji pogon, dok AWD izvedba ima dva elektro motora, koji na prednji i zadnji par točkova prenose 235 KS.

Foto: Kia

EV6 GT opremljen sa dva elektro motora ukupne snage 576 KS predstavlja najsnažniju izvedbu novog modela. Sa obrtnim momentom od čak 740 Nm izvedba GT AWD ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde i dostiže najveću brzinu od čak 260 km/h. Sa softverskim  dodatkom elektronskog diferencijala sa ograničenim proklizavanjem, koji ima samo izvedba EV6 GT, vozači mogu uživati u pouzdanom nadzoru i dinamičnoj vožnji i upravljivosti u svim uslovima vožnje. EV6 nudi mogućnost punjenja od 800V i 400V kad korisniku nisu potrebne dodatne komponenti ili adapteri. Vozilo može vrlo brzim punjenjem napuniti bateriju od 10 do 80 posto napunjenosti za samo 18 minuta kod svih izvedbi modela, dok do 100 km dometa može napuniti za manje od 4 i po minuta (2WD sa baterijom od 77,4-kWh). Kia EV6 će se proizvoditi u Južnoj Koreji. Prodaja na izabranim globalnim tržištima počinje u drugoj polovini ove godine, a na nekim tržištima onlajn rezervacije su moguće već od 30. marta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

I Toyota RAV 4 sa osmocifrenom prodajom

RAV4 se pridružio porodici Toyotinih modela koji beleže prodaju izraženu osmocifrenim brojevima – ukupan ...

Formula 1 – Ferrari je napustio šef aerodinamike

Formula 1 – Ferrari je napustio šef koncepta aerodinamike David Sanchez koji je rukovodio ...

Volvo investira u lidar kompaniju iz Silicijumske doline

Volvo i firma Luminar su najavili novo partnerstvo koje omogućava švedskom proizvođaču automobila da ...

Geeley u martu najavio a sada predstavio Zeekr 001

Samo što je u martu najavio luksuznu električnu marku, Geeley je već predstavio svoj ...

Miloš Pavlović na podijumu u Monci

Srpski automobilista Miloš Pavlović, fabrički vozač Lamborginija, našao se na podijumu na zvaničnom otvaranju ...

Toyota pripema Supru za GT4 klasu

Toyota je u Ženevi predstavila GT4 Concept, koji je pokazatelj da se priprema i ...