Site icon

Lotus pokazao novi logo

U proteklih 71. godinu, Lotus je ručno proizvodio sportske automobile u gradu Hethel u Engleskoj, a svaki automobil se držao filozofije osnivača

U proteklih 71 godinu, Lotus je ručno proizvodio sportske automobile u gradu Hethel u Engleskoj, i svaki automobil se držao filozofije osnivača Colina Chapmana – “pojednostavi i olakšaj.” Međutim, stvari se brzo menjaju u Lotusu. Pod novim kineskim vlasnikom, Lotus gleda u budućnost i uskoro će predstaviti potpuno novi električni hiper automobil, pod imenom Evija, sa gotovo 2.000 KS. Kako bi još jače reflektovao tu odvažnu budućnost, engleski proizvođač je odlučio da je vreme za novi logo.

Oblik novog loga je vrlo sličan prethodnim – sastoji se od četvrtine kruga koja se nalazi u većoj okrugloj konturi. Očigledna promena, koja i donosi sveži izgled, je izmenjeni font slova. Slova “ACBC” (koja su inicijali osnivača, Anthony Colin Bruce Chapman) sada su “sans serif”, kao i slova koja formiraju slog “Lotus”. Reč Lotus je sada ravna, dok je ranije bila zaobljena, a kontura u boji hroma je potpuno izbačena. “Osvrnuli smo se na lotusov originalni znak i razmišljali o filozofiji Colina Chapmana – pojednostaviti i olakšati,” rekao je direktor marketinga engleske firme. “Primenili smo to kako bi stvorili novi znak, ukljanjajući težinu iz slova i primenjujući razmak. Takođe smo ispravili reč “Lotus”, tako da je konzistentna sa prethodnim lotusovim slovima.”

Next: Menjaju se želje kupaca u premijum segmentu, limuzine su nezanimljve